Pantone projekt McDonald

V spolupráci s reklamnou agentúrou Leo Burnett v Dubaji, vydal McDonald sériu grafík inšpirovaných slávnymi farbami Pantone. Tri legendárne hamburgery, Cheeseburger, McChicken a samozrejme Big Mac.

Šikovná reklama, ktorá dokonale ilustruje transparentnosť požadovanú McDonaldom s ohľadom na svoje výrobky a dokonalá jazda na všadeprítomný trend, ktorý práve teraz fičí vo svete grafiky!

V tejto reklamnej kampani, vedenej v Spojených arabských emirátoch, chcel McDonald zdôrazniť a upresniť ingrediencie svojich hlavných výrobkov a to Cheeseburger, McChicken a Big Mac, na čo sa Pantone vizuálne dokonale hodí.

Farebná paleta zahŕňa hlavné ingrediencie pre burgre (chlieb, šalát, majonéza, steak, nakladaná zelenina, atď.) Táto originálna kampaň, získala ocenenie na festivale Lynx Dubaj, festival komunikácie a kreativity, ktorý sa koná každoročne v Dubaji.

mcdonald-s-leo-burnett-dubai-burgers-mythiques-mcdonald-s-s-illustrent-cartes-pantone_0-590x850

mcdopantone-4-900x1297

mcdopantone-3-900x1297

Zdroj: fubiz.net

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vernisáž výstavy z cyklu Dvojice/Couples

Eva Tkáčiková + Samuel Čarnoký sobota, 6. 12. 2014 o 16.00 v Galérii umelcov Spiša v Spišskej Novej Vsi Výstava potrvá do 28. 2. 2015
pokračovanie článku

Efekt z minulosti

Má tento efekt ešte miesto v sučasnej grafike?
pokračovanie článku

Návrat ku koreňom – Reebok má nové logo

Známa značka oblečenia a doplnkov pomenovaná podľa – schválne, či ste vedeli – druhu africkej gazely rhebok vznikla ešte v 60. rokoch…