Nová kampaň Audi: Mobil za volant nepatrí

Rozptyľovanie mobilmi patrí k častým príčinám dopravných nehôd. Podľa najnovších prieskumov sa telefónom počas šoférovania venuje viac ako polovica vodičov. Tento pretrvávajúci problém sa preto stal aj námetom novej kampane automobilky Audi.

Pre značku ju pripravila Saatchi & Saatchi Bulgaria. Výstižné printy upozorňujú na to, ako sa môže vnímanie diania okolo nás zmeniť, keď je naša pozornosť rozdelená medzi šoférovanie a mobilný telefón. Každý z vizuálov znázorňuje jednu z činností, ktorým sa vodiči venujú na svojich mobiloch. Či už ide o chatovanie, prezeranie Facebooku či pridávanie príspevku na Instagram.

zdroj: adsoftheworld.com, saatchi.bg

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Miniatúrne obrázky na každý deň

Umenie, či už drobné alebo veľké, je ťažké. Brooke Rothshank je človek, ktorý sa akoby vysmieva neohrabanému úsiliu o drobné…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Gueda Brewing Co.

Gueda, pivo vařené v São Paulu, je vytvořené dvěma agro inženýry se znalostí a úctou k semínkům, výsadbě a sklizni a s vášní pro…