Nová kampaň Audi: Mobil za volant nepatrí

Rozptyľovanie mobilmi patrí k častým príčinám dopravných nehôd. Podľa najnovších prieskumov sa telefónom počas šoférovania venuje viac ako polovica vodičov. Tento pretrvávajúci problém sa preto stal aj námetom novej kampane automobilky Audi.

Pre značku ju pripravila Saatchi & Saatchi Bulgaria. Výstižné printy upozorňujú na to, ako sa môže vnímanie diania okolo nás zmeniť, keď je naša pozornosť rozdelená medzi šoférovanie a mobilný telefón. Každý z vizuálov znázorňuje jednu z činností, ktorým sa vodiči venujú na svojich mobiloch. Či už ide o chatovanie, prezeranie Facebooku či pridávanie príspevku na Instagram.

zdroj: adsoftheworld.com, saatchi.bg

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logokvíz V. – vyhrajte knihu

Uhádnete všetkých deväť známych grafických značiek v jubilejnom piatom logokvíze? Víťaz získa knihu Super Graphic: A Visual Guide to the Comic…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Lado Bueno

Lado Bueno je první ekvádorská značka, která nabízí prvotřídní, řemeslně vyráběnou zmrzlinu vytvořenou pouze z vysoce kvalitních, čerstvých a poctivých ingrediencí, vhodných pro všechny druhy preferovaných diet a alergických omezení (bez laktózy, bez tuku, ale samozřejmě i klasicky).
pokračovanie článku

Hledáme DTP operátora

Full service agentura Saatchi & Saatchi Prague právě hledá nového kolegu/kolegyni na pozici DTP Operátor