Nová kampaň Audi: Mobil za volant nepatrí

Rozptyľovanie mobilmi patrí k častým príčinám dopravných nehôd. Podľa najnovších prieskumov sa telefónom počas šoférovania venuje viac ako polovica vodičov. Tento pretrvávajúci problém sa preto stal aj námetom novej kampane automobilky Audi.

Pre značku ju pripravila Saatchi & Saatchi Bulgaria. Výstižné printy upozorňujú na to, ako sa môže vnímanie diania okolo nás zmeniť, keď je naša pozornosť rozdelená medzi šoférovanie a mobilný telefón. Každý z vizuálov znázorňuje jednu z činností, ktorým sa vodiči venujú na svojich mobiloch. Či už ide o chatovanie, prezeranie Facebooku či pridávanie príspevku na Instagram.

zdroj: adsoftheworld.com, saatchi.bg

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Takto vzniklo logo Stranger Things

Seriál Stranger Things, ktorý minulý rok predstavila služba Netflix si okrem pôsobivej atmosféry 80. rokov získal značnú pozornosť aj…
pokračovanie článku

Stiahnite si štýlové Wild Mango

Pätkové písmo s elegantnými líniami sa hodí pre tvorbu brandingových aj obalových projektov.