Nová IKEA kampaň inšpirovaná skladačkami

Značka vo svojej novej kampani komunikuje jednoduchosť skladania svojich produktov, no zároveň odkazuje aj na svoju asistenčnú službu.

Jednoduché vizuály, ktoré zobrazujú rôzne typy hlavolamov a skladačiek výborne vystihujú  claim “It shouldn’t be that hard”. V sérii sú použité Rubikova kocka, puzzle či ďalšie. Pozrite sa na konkrétne printy:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

1000+ textur zdarma

Pravděpodobně máte osobní archiv grafik a písem, které jste někde stáhli zdarma. Aby vaše projekty byly ještě kvalitnější, našli…
pokračovanie článku

Logokvíz V. – vyhrajte knihu

Uhádnete všetkých deväť známych grafických značiek v jubilejnom piatom logokvíze? Víťaz získa knihu Super Graphic: A Visual Guide to the Comic…