Nová IKEA kampaň inšpirovaná skladačkami

Značka vo svojej novej kampani komunikuje jednoduchosť skladania svojich produktov, no zároveň odkazuje aj na svoju asistenčnú službu.

Jednoduché vizuály, ktoré zobrazujú rôzne typy hlavolamov a skladačiek výborne vystihujú  claim “It shouldn’t be that hard”. V sérii sú použité Rubikova kocka, puzzle či ďalšie. Pozrite sa na konkrétne printy:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Hi

Jak začínáte svůj den? Ráno může být mnohem příjemnější, když na vás čeká Hi. Jednoduché a minimalistické typografické řešení…
pokračovanie článku

Zlin Design Week prinesie týždeň nabitý dizajnom – prevažne online

Organizátori sľubujú online priestor plný zdieľania a inšpirácie, konferenciu s domácimi i zahraničnými rečníkmi či výstavy desiatok medzinárodných projektov. Všetko bude prepojené témou festivalu, ktorou je spolupráca. 
pokračovanie článku

Inšpirácia ilustráciou

Dnes vám prinášame trochu inšpirácie v podobe pôsobivých ilustrácií.  Pestrosť výberu zaručujú rôzne techniky tvorby kvalitných kúskov umenia. A samozrejme…
pokračovanie článku

Svěží identita Crown Affair od studia Placeholder

Začalo to udržitelnými biologicky rozložitelnými bambusovými sáčky. Nyní New Yorské kreativní studio Placeholder odhalilo celou novou identitu značky s péčí o vlasy.
pokračovanie článku

Trvalo udržateľný produkt z dielne Malina Studia

Ekológia je témou, ktorá v súčasnosti rezonuje v médiách a na sociálnych sieťach. Upozorňovanie na klimatické zmeny, koncepty bezobalových obchodov alebo propagácia rozložiteľných obalov. Aký to má vôbec súvis s grafickým dizajnom? Spýtali sme sa na to Adriána Juráčeka – kreatívneho riaditeľa Malina Studio.