Nová IKEA kampaň inšpirovaná skladačkami

Značka vo svojej novej kampani komunikuje jednoduchosť skladania svojich produktov, no zároveň odkazuje aj na svoju asistenčnú službu.

Jednoduché vizuály, ktoré zobrazujú rôzne typy hlavolamov a skladačiek výborne vystihujú  claim “It shouldn’t be that hard”. V sérii sú použité Rubikova kocka, puzzle či ďalšie. Pozrite sa na konkrétne printy:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

108 mono ikon zadarmo

Túto sadu minimalistických ikon môžete použiť vo vašich sukromných a aj komerčných projektoch.
pokračovanie článku

Vizuálny štýl slovenského štátu

Prednáška o vizuálnom štýle slovenského štátu: Slovenská úžitková grafika v rokoch 1939 – 1945.