Neónové nápisy + populárne filmy = Nová sada GIFiek

Čo dostanete, ak skombinujete vkusné, typografické prvky s klasickými neónovými nápismi a známymi filmami? Celú sadu vizuálne atraktívnych GIFiek s názvom Pop Corn Garage.

Francúzsky Art Director Romain Zitouni vytvoril v spolupráci s grafickým štúdiom Priska túto chytľavú sadu GIFiek s populárnymi filmami. Každé obsahuje grafické a typografické prvky, šikovne skombinované tak, aby vyjadrili hlavnú myšlienku, prípadne nejaký známy citát z daného filmu. Vybrali sme niekoľko naozaj chytľavých, ako napríklad Fight Club, Star Wars, Kill Bill a Titanic, všetky ostatné môžete nájsť na Instagram profile tohto projektu.

 

Tvorcovia však nezostali iba pri jednoduchej prezentácii svojich výtvorov. Vystavali okolo tejto sady GIFiek kompletnú hru, ktorá beží priamo v prehliadači a má veľmi jednoduchý princíp – na obrázku značne zapratanej garáže máte hľadať ikonické predmety z filmov a následne zadávať ich názvy. Postupne tak otvárate všetky neónové nadpisy. Dokážete úspešne nájsť všetkých 66 filmov? Na stránke Pop Corn Garage môžete otestovať svoje detektívne schopnosti a filmové znalosti. O svoj výsledok sa podeľte v komentároch – držíme palce.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Frustrácia z klientov?

Všetci to poznáme. Nie každý klient je ideálny a občas aj ten náš obľúbený klient vymyslí niečo neuveriteľné. Túto frustráciu…
pokračovanie článku

Noc osobností dizajnu

4. september o 20:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava, Slovakia Získať lístky
pokračovanie článku

Praxe designera: 6 nutných dovedností

Vítejte v prvním dílu seriálu krátkých čtení věnujících se praktickým věcem, které potkají na profesní dráze každého designera.