Čo dostanete, ak skombinujete vkusné, typografické prvky s klasickými neónovými nápismi a známymi filmami? Celú sadu vizuálne atraktívnych GIFiek s názvom Pop Corn Garage.
Francúzsky Art Director Romain Zitouni vytvoril v spolupráci s grafickým štúdiom Priska túto chytľavú sadu GIFiek s populárnymi filmami. Každé obsahuje grafické a typografické prvky, šikovne skombinované tak, aby vyjadrili hlavnú myšlienku, prípadne nejaký známy citát z daného filmu. Vybrali sme niekoľko naozaj chytľavých, ako napríklad Fight Club, Star Wars, Kill Bill a Titanic, všetky ostatné môžete nájsť na Instagram profile tohto projektu.
Tvorcovia však nezostali iba pri jednoduchej prezentácii svojich výtvorov. Vystavali okolo tejto sady GIFiek kompletnú hru, ktorá beží priamo v prehliadači a má veľmi jednoduchý princíp – na obrázku značne zapratanej garáže máte hľadať ikonické predmety z filmov a následne zadávať ich názvy. Postupne tak otvárate všetky neónové nadpisy. Dokážete úspešne nájsť všetkých 66 filmov? Na stránke Pop Corn Garage môžete otestovať svoje detektívne schopnosti a filmové znalosti. O svoj výsledok sa podeľte v komentároch – držíme palce.