Neónové nápisy + populárne filmy = Nová sada GIFiek

Čo dostanete, ak skombinujete vkusné, typografické prvky s klasickými neónovými nápismi a známymi filmami? Celú sadu vizuálne atraktívnych GIFiek s názvom Pop Corn Garage.

Francúzsky Art Director Romain Zitouni vytvoril v spolupráci s grafickým štúdiom Priska túto chytľavú sadu GIFiek s populárnymi filmami. Každé obsahuje grafické a typografické prvky, šikovne skombinované tak, aby vyjadrili hlavnú myšlienku, prípadne nejaký známy citát z daného filmu. Vybrali sme niekoľko naozaj chytľavých, ako napríklad Fight Club, Star Wars, Kill Bill a Titanic, všetky ostatné môžete nájsť na Instagram profile tohto projektu.

 

Tvorcovia však nezostali iba pri jednoduchej prezentácii svojich výtvorov. Vystavali okolo tejto sady GIFiek kompletnú hru, ktorá beží priamo v prehliadači a má veľmi jednoduchý princíp – na obrázku značne zapratanej garáže máte hľadať ikonické predmety z filmov a následne zadávať ich názvy. Postupne tak otvárate všetky neónové nadpisy. Dokážete úspešne nájsť všetkých 66 filmov? Na stránke Pop Corn Garage môžete otestovať svoje detektívne schopnosti a filmové znalosti. O svoj výsledok sa podeľte v komentároch – držíme palce.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Pozrite si práce finalistov NCD 2019

Finálové projekty prestížnej ceny môžete vidieť aj naživo. Stačí od 9. októbra do 1. decembra navštíviť výstavu v Slovenskom centre dizajnu,…
pokračovanie článku

InDesign tip 6: Automaticke opravy

InDesign je výkonný nástroj, ktorý ponúka veľa možností pre zalamovanie a sadzbu dokumentov. Niekedy sa však môže zísť aj…