Lunter má KRÉMOVÚ novinku aj nové logo

Najznámejší slovenské rastlinné nátierky pridali v novom roku do svojho portfólia KRÉMOVÚ nátierku – a rovno v štyroch príchutiach. Tá navyše prichádza v modernom dizajne a s redizajnovaným logom od Pergamenu.

Nekompromisná kampaň

Uvedenie nových produktov sprevádza kampaň z dielne KOMPLOT Advertising s claimom V nátierkach sme doma. Cieli na spotrebiteľa, ktorý nerobí kompromis medzi zdravou stravou a výnimočnou chuťou.

Lunter KRÉMOVÁ v kampani sľubuje koniec večnej dilemy, či jesť zdravo alebo chutne. 100% prírodná, 100% zdravá a 100% chutná novinka oslovuje chuťové bunky všetkých milovníkov nátierok, a to pri priamej konzumácií naturálnej, cesnakovej, kapiovej či kôprovej príchute alebo dokonca aj na sladko – ako zdravý rastlinný cheesecake.

Vizuál sa objaví na OOH bigboardoch a letákoch v maloobchodných sieťach. V rámci ochutnávok v retail sieťach majú desaťtisíce zákazníkov možnosť ochutnať výnimočnú chuť Lunter novinky. V rámci kampane „Lunter KRÉMOVÁ – V nátierkach sme doma“, ktorá odštartovala od tretieho februára 2020 a potrvá do konca marca 2020, sú používané aj online spoty rôznej dĺžky.

Všetky benefity pod jednou strechou

Lunter súčasne s novinkou predstavuje aj nový dizajn obalov a loga. V súlade s misiou spoločnosti, aktuálne logo v tvare domčeka spája všetky hodnoty spoločnosti. Pozadie loga priblížila marketingová manažérka značky, Anna Buzinkay:

„Meno je už tradične zárukou kvality, domček predstavuje tradičnú rodinnú výrobu a chuť domova. Srdce je nielen symbolom lásky, s ktorou pripravujeme všetky produkty, ale tiež zdravia.“

Staré vs. nové

V rámci modernizácie obalu pribudla chutná kanapka, ktorá demonštruje možný spôsob servírovania. Pečať 100% rastlinného pôvodu a vyššie spomínané hlavné benefity značky Lunter sú súčasťou novej grafiky, používanej na plne recyklovateľnom obale.

zdroj: Lunter

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Filmové plagáty inšpirované Hitchcockom

Michal Krasnopolski je grafický dizajnér, ktorý sa venuje najmä reklame, dizajnu plagátov a obalov. A práve z oblasti plagátového dizajnu je…
pokračovanie článku

Knižný tip: Typo: Grafik: Um 1

Za ostatných sto rokov prešlo ľudstvo významnou premenou: z civilizácie slov sme sa zmenili na civilizáciu obrazov. Hlavnými prvkami medziľudskej komunikácie sa stali znaky, obrazy, symboly. Vizualizáciou sa život výrazne zrýchlil, ale aj zahltil enormným množstvom obrazov, často mizernej kvality.
pokračovanie článku

Taška ako MockUP zadarmo

Stiahnite si zadarmo ľahko použiteľný MockUp nákupnej tašky vo formáte PSD.
pokračovanie článku

Suťaž: Redizajnuj Hellera

Navrhni redizajn knižných obálok Hlava XXII, Niečo sa stalo a Gold nad zlato. Chceš sa zakresliť do histórie? Zapoj sa…