Volkswagen pripravil prvoaprílový žart o pár dní skôr

Úplne to však nedopadlo.

Omyl na úvod?

Úplne na začiatku bola údajná chyba, po ktorej americká divízia automobilky nechtiac uverejnila koncept tlačovej správy. V nej sa uvádzalo, že americký brand dostane nové meno Voltswagen. Ako prvý o tom informoval CNBC, pre ktorý to však značka odmietla komentovať.

V utorok automobilka vydala ďalšie stanovisko, v ktorom oznámila, že predchádzajúca správa o Voltswagene bola vyjadrením zámeru značky ďalej investovať do vývoja elektromobility. Voltswagen sa podľa toho mal objaviť na všetkých elektromobiloch značky. Informáciu šírili aj sociálne kanály automobilky.

Nepríjemné spomienky

Dnes už vieme, že išlo o aprílový vtip v predstihu. Či však išlo o najchytrejší marketingový ťah je otázne. Mnohým totiž “neškodná” lož pripomenula staršie klamstvo tej istej automobilky. Volkswagen sa nie tak dávno “preslávil” kauzou s emisnými normami, ktorá dostala aj trefné označenie Dieselgate.

zdroj: The Verge

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logokvíz XI. – viťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa knihu Ako vyrásť v kreatívnom biznise. Tým štastlivcom je…
pokračovanie článku

Set dekoratívnych prvkov s 80% zľavou!

Dnes pre vás máme tip na sadu dekoratívnych prvkov, ktorú môžete využiť pri tvorbe vizuálov s obdobnou tematikou. Aktuálne…