Volkswagen pripravil prvoaprílový žart o pár dní skôr

Úplne to však nedopadlo.

Omyl na úvod?

Úplne na začiatku bola údajná chyba, po ktorej americká divízia automobilky nechtiac uverejnila koncept tlačovej správy. V nej sa uvádzalo, že americký brand dostane nové meno Voltswagen. Ako prvý o tom informoval CNBC, pre ktorý to však značka odmietla komentovať.

V utorok automobilka vydala ďalšie stanovisko, v ktorom oznámila, že predchádzajúca správa o Voltswagene bola vyjadrením zámeru značky ďalej investovať do vývoja elektromobility. Voltswagen sa podľa toho mal objaviť na všetkých elektromobiloch značky. Informáciu šírili aj sociálne kanály automobilky.

Nepríjemné spomienky

Dnes už vieme, že išlo o aprílový vtip v predstihu. Či však išlo o najchytrejší marketingový ťah je otázne. Mnohým totiž “neškodná” lož pripomenula staršie klamstvo tej istej automobilky. Volkswagen sa nie tak dávno “preslávil” kauzou s emisnými normami, ktorá dostala aj trefné označenie Dieselgate.

zdroj: The Verge

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Raňajkové dizajn menu

Spoločnosť Europapier Slovensko si Vás dovoľuje spolu s partnermi srdečne pozvať na raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti…
pokračovanie článku

InDesign pluginy 3. časť: Produktivita v tíme

Súčasný štandard medzi softvérom pre desktop publishing ponúka bohatú funkcionalitu a výkonné nástroje. Niekedy sú však jeho funkcie komplikovanejšie, než by bolo treba alebo chýbajú možnosti pre špecifické úkony. Práve vtedy sa príde vhod nejaký ten plugin.