Národní galerie v Prahe má nový web od Brainz Disruptive

Podoba stránky vychádza z existujúcej identity, ktorú pred dvomi rokmi pripravovalo Studio Najbrt.

Dizajnovaniu webu predchádzala súťaž, ktorú z piatich zúčastnených vyhralo práve štúdio Brainz Disruptive. Podľa marketingového oddelenia galérie bolo hlavným cieľom navrhnúť originálne a rozpoznateľné riešenie, ktoré by inštitúciu odlíšilo a zároveň zachovalo maximálnu funkčnosť a prehľadnosť.

Autori z Brainz Disruptive sa na projekt dlho koncepčne pripravovali a navrhli zásadný facelift existujúcej webstránky aj komunikácie galérie, ktorú možno považovať za jednu z najväčších kultúrnych inštitúcií. Dôležité je podľa nich budovať s návštevníkmi vzťahy dlhodobo, pretože konkurenciu nepredstavujú iba ďalšie galérie, ale v podstate všetky subjekty orientované na voľný čas.

Web je navrhnutý prehľadne a minimalisticky. Tak, aby vynikli samotné diela zo zbierok, ktoré dostali na novej stránke prominentný priestor. Dizajn vychádza z najnovších trendov a myslí na široké spektrum návštevníkov – od nadšencov umenia až po domácich aj zahraničných odborníkov.

zdroj: NGP

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dajte si pauzu s typografickými hrami

Dnes pre vás máme tip na dvojicu nových hier / kvízov, ktoré nájdete na webe I Love Typography. Podľa názvu portálu už asi tušíte, na akú tému tieto zábavky budú.
pokračovanie článku

Rozsiahly relaunch značky Lloyd Bank

Finančný ústav Lloyd Bank patrí v Británii k prestížnym značkám, s ktorými sa spája ikonický logo dizajn. V roku 1998 prešla banka…
pokračovanie článku

Soutěž o vytvoření loga projektu Živý Zlín

ředmět jednokolové soutěže je vytvoření návrhu loga projektu Živý Zlín. Logo by mělo být jednoduché, originální, srozumitelné, nezaměnitelné…