Maskoty sú často citlivá téma, keď ide o značky. Možno aj preto vydržal Mr. Pringles’ bez zmeny podoby takmer dve dekády. To ako vyzerajú zemiakové lupienky, alebo to v čom sú balené sa nemení, nové je však logo ikonického snacku. Prešlo redizajnom, ktorý zachováva základ – bohaté fúzy – no obmieňa štýl postavičky, ktorá dostala zároveň novú škálu emócií.
Staré vs. nové
Veľkým prekvapením bude možno pre mnohých absencia rovnako ikonické tupé. Nový symbol je v podstate plešatý so vznášajúcim sa obočím na mieste pôvodného účesu, ktorý bol od roku 1967 súčasťou maskotovej podoby i keď pochopiteľne takisto prešiel niekoľkými “zostrihmi”.
Vývoj loga, posledné vzniklo v roku 2009
Logo vďaka novým pomerom viac zdôrazňuje zemiakovú hlavu oproti názvu značky. Pokiaľ ide o typografiu, tá ostala prakticky bez zmeny. Stále sú tu lesk pre navodenie miernej priestorovsti aj obrysová linka okolo písmen. V kombinácii s flat maskotom v tom môže niekto vidieť zaujímavý kontrast, iný zase nekonzistentný dizajn. Zvláštne je však zachovanie čiernej linky okolo motýliku, i keď ten patrí historicky k textovej časti loga.
Proces redizajnu začal interne už pred dvomi rokmi prieskumom a hľadaním správneho vzhľadu pre súčasnosť. Čo hovoríte na výsledok?
zdroj: Kellogs