Mr. Pringles’ zmenil logo – po takmer 20 rokoch

Kto by nepoznal známu tubu s nezameniteľným “ksichtom”? Práve ten však teraz prešiel faceliftom.

Maskoty sú často citlivá téma, keď ide o značky. Možno aj preto vydržal Mr. Pringles’ bez zmeny podoby takmer dve dekády. To ako vyzerajú zemiakové lupienky, alebo to v čom sú balené sa nemení, nové je však logo ikonického snacku. Prešlo redizajnom, ktorý zachováva základ – bohaté fúzy – no obmieňa štýl postavičky, ktorá dostala zároveň novú škálu emócií.

Staré vs. nové

Veľkým prekvapením bude možno pre mnohých absencia rovnako ikonické tupé. Nový symbol je v podstate plešatý so vznášajúcim sa obočím na mieste pôvodného účesu, ktorý bol od roku 1967 súčasťou maskotovej podoby i keď pochopiteľne takisto prešiel niekoľkými “zostrihmi”.

Vývoj loga, posledné vzniklo v roku 2009

Logo vďaka novým pomerom viac zdôrazňuje zemiakovú hlavu oproti názvu značky. Pokiaľ ide o typografiu, tá ostala prakticky bez zmeny. Stále sú tu lesk pre navodenie miernej priestorovsti aj obrysová linka okolo písmen. V kombinácii s flat maskotom v tom môže niekto vidieť zaujímavý kontrast, iný zase nekonzistentný dizajn. Zvláštne je však zachovanie čiernej linky okolo motýliku, i keď ten patrí historicky k textovej časti loga.

Proces redizajnu začal interne už pred dvomi rokmi prieskumom a hľadaním správneho vzhľadu pre súčasnosť. Čo hovoríte na výsledok?

zdroj: Kellogs


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Pozrite si práce finalistov NCD 2019

Finálové projekty prestížnej ceny môžete vidieť aj naživo. Stačí od 9. októbra do 1. decembra navštíviť výstavu v Slovenskom centre dizajnu,…
pokračovanie článku

Juventus prichádza s novou tvárou

Známy futbalový klub nedávno predstavil svoju novú vizuálnu tvár. Tá po dlhom čase nahrádza notoricky známy symbol oválneho…