Prémiové cukrovinky Kolatch majú novinku z dražovaného ovocia s novými obalmi

Značka prináša novú produktovú radu z obľúbeného dražovaného ovocia. Maliny, jahody ale aj lesné ovocie zaliate v bielej, mliečnej či horkej čokoláde.

Obaly pre novinku obsahujú siluety dražovaného ovocia, ktoré sú vizuálnou metaforou pre samotné produkty, s farebnosťou, ktorá pripomína vybraný druh.

Podobne ako aj ostatné výrobky značky Kolatch, je aj nová produktová rada určená na impulzívny predaj. Hlavnou úlohou bolo preto spraviť ju čo najjednoduchšie rozpoznateľnú a jednoducho zabalenú. Novinky sú preto balené do praktického papierového flowpacku, ktorý je navyše ľahko recyklovateľný.

Autorom obalov je dizajnér Michal Slovák, ktorý so značkou na vývoji jej obalového dizajnu spolupracuje dlhodobo. Fotografie novej produktovej rady vytvorili Nora a Jakub Čaprnkovci.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Apron

zľava 90%, od 0€, kompletná rodina 15,60€
pokračovanie článku

Konica Minolta sa „predviedla“ na virtual.drupa

212 vystavovateľov z 35 krajín, 125 živých webových relácií. Aj to bola prvá čisto digitálna verzia popredného veľtrhu tlačiarenských technológií virtual.drupa 2021. Konica Minolta na nej ukázala zariadenie AccurioJet KM-1e s novými vylepšeniami či laserový výsek Motioncutter aj pre netradičné formáty.