Prémiové cukrovinky Kolatch majú novinku z dražovaného ovocia s novými obalmi

Značka prináša novú produktovú radu z obľúbeného dražovaného ovocia. Maliny, jahody ale aj lesné ovocie zaliate v bielej, mliečnej či horkej čokoláde.

Obaly pre novinku obsahujú siluety dražovaného ovocia, ktoré sú vizuálnou metaforou pre samotné produkty, s farebnosťou, ktorá pripomína vybraný druh.

Podobne ako aj ostatné výrobky značky Kolatch, je aj nová produktová rada určená na impulzívny predaj. Hlavnou úlohou bolo preto spraviť ju čo najjednoduchšie rozpoznateľnú a jednoducho zabalenú. Novinky sú preto balené do praktického papierového flowpacku, ktorý je navyše ľahko recyklovateľný.

Autorom obalov je dizajnér Michal Slovák, ktorý so značkou na vývoji jej obalového dizajnu spolupracuje dlhodobo. Fotografie novej produktovej rady vytvorili Nora a Jakub Čaprnkovci.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ktoré fonty sa oplatí mať doma? II. časť

V predošlom diele sme vám predstavili niekoľko písiem, ktoré by sa vám mohli hodiť. Ako tvrdí taliansky dizajnér Massimo…
pokračovanie článku

Neónové nápisy + populárne filmy = Nová sada GIFiek

Čo dostanete, ak skombinujete vkusné, typografické prvky s klasickými neónovými nápismi a známymi filmami? Celú sadu vizuálne atraktívnych GIFiek s názvom Pop…