Woodker – moonshine z východu odkazuje na svoje korene

Značka destilátov pri dizajne svojich fliaš cituje prírodu aj proces výroby.

Dizajn etikety poňali jeho autori z PG Branding minimalisticky s prehľadným tabuľkovým spracovaním všetkého dôležitého. Nad tým tróni názov produktu. Štruktúrovaný povrch je ozvláštnený reliéfnymi textami či ražbou.

Ako pripomienku prírodného pôvodu destilátu (filtrácia s využitím dreveného uhlia) obsahuje etiketa aj detailný záber kôry stromu. Tento prvok spolu s farbou hlavnej etikety sa obmieňa podľa konkrétneho druhu nápoja.

 

zdroj: pg-branding.pl

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ikonky, ktoré vznikli jedným ťahom

Ikony alebo symboly sú vecou, ktorá môže mať mnoho podôb a vizuálnych stvárnení. Od superrealistických cez flat až po…
pokračovanie článku

Balík First Studio Shots zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na set fotografií, ktoré vyžarujú sviežimi farbami a všetky spája tém gastronómie. Bezplatne si…
pokračovanie článku

Ako sa navrhuje festivalová čokoláda

K festivalom neodmysliteľne patria aj propagačné materiály v rozmanitej podobe. Klobúky, vejáre, tašky a tak ďalej. Organizátorom Glastonbury sa však očividne…
pokračovanie článku

40. seminář UGD: Trendy v tvorbě webů

Riki Fridrich Hub Praha 25. 9. 2014, 19:00 „Historicky sa ľudia z webu a printu navzájom nemali veľmi radi. Prečo to tak je?…