Woodker – moonshine z východu odkazuje na svoje korene

Značka destilátov pri dizajne svojich fliaš cituje prírodu aj proces výroby.

Dizajn etikety poňali jeho autori z PG Branding minimalisticky s prehľadným tabuľkovým spracovaním všetkého dôležitého. Nad tým tróni názov produktu. Štruktúrovaný povrch je ozvláštnený reliéfnymi textami či ražbou.

Ako pripomienku prírodného pôvodu destilátu (filtrácia s využitím dreveného uhlia) obsahuje etiketa aj detailný záber kôry stromu. Tento prvok spolu s farbou hlavnej etikety sa obmieňa podľa konkrétneho druhu nápoja.

 

zdroj: pg-branding.pl

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Sada vektorových ikon zadarmo

Sada 144 vektorových ikon zadarmo. Autorom je slovenská dizajnérka Katarína Štefánikova. Ďalšie diely seriálu Typotipy 1: Sans serify…
pokračovanie článku

Pes bratislavský: nová kampaň od Pekne & Dobre

Nová komunikácia upozorňuje na celkom voňavý problém. Téma sama osebe dosť polarizuje, bolo preto dôležité nájsť vhodný tón reči.
pokračovanie článku

ALFOPA: Prechod k digitálu nám pomohol v podnikaní

Výroba kreatívnych etikiet v čoraz menšom rozsahu, investovanie do nových zariadení, prechod od klasickej tlače k novým digitálnym strojom či získavanie nových zákazníkov. Modernizácia tlačiarne a vyrovnanie sa so súčasnými trendmi vám už nemusí robiť starosti.  Dôkazom, že to ide, je aj spoločnosť ALFOPA.
pokračovanie článku

Luxusný lettering

Dnes to bude na tému ručne tvorených nápisov, ktoré sú skutočnou pastvou pre oči. Pohodlne sa usaďte, dajte…