Woodker – moonshine z východu odkazuje na svoje korene

Značka destilátov pri dizajne svojich fliaš cituje prírodu aj proces výroby.

Dizajn etikety poňali jeho autori z PG Branding minimalisticky s prehľadným tabuľkovým spracovaním všetkého dôležitého. Nad tým tróni názov produktu. Štruktúrovaný povrch je ozvláštnený reliéfnymi textami či ražbou.

Ako pripomienku prírodného pôvodu destilátu (filtrácia s využitím dreveného uhlia) obsahuje etiketa aj detailný záber kôry stromu. Tento prvok spolu s farbou hlavnej etikety sa obmieňa podľa konkrétneho druhu nápoja.

 

zdroj: pg-branding.pl

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Do Dropboxu…

Časy, kedy nám na prenášanie súborov stačila disketa, na ktorú sa zmestilo neuveriteľných 1,44 MB dát, sú nenávratne preč.…
pokračovanie článku

Superhrdinovia v barokovom šate

Keď si už myslíte, že vás ďalšie ilustrácie komiksových protagonistov nemôžu ničím prekvapiť, zistíte, že ste na omyle.…
pokračovanie článku

DTP/Grafik – AgenturaGATE s.r.o.

Hľadáme hotového DTP grafika ktorému sa sníva v cmyku a orezové značky su jeho frajerky! Ak si samostatný, spoľahlivý, dôsledný…
pokračovanie článku

Jaker Beer – branding na hlavu

Mexické Factor Tres je štúdio, ktoré navrhlo jednoduchú no šikovne vymyslenú etiketu pre tamojšiu značku piva. Jaker Beer,…