Identita pražiarne siaha po autentických materiáloch

Vychádza z pravej podstaty celosvetovo obľúbeného nápoja i procesu, vďaka ktorému vzniká jeho základná surovina pripravená pre váš mlynček. Pozrite si vizuálnu identitu rodinnej pražiarne z dielne známeho ruského štúdia Eskimo.

Súčasná podoba tradície

Podnik vznikol v roku 1949 vo švajčiarskom mestečko Lugano. Založil ho Giorgio Pagani a aktuálne sa o chod firmy stará už druhá generácie rodiny s týmto priezviskom. Pripravujú zmesi bohaté na chuť a arómu prevažne pre hotely, reštaurácie ale aj pre súkromných odberateľov a podniky. A v neposlednom rade samozrejme – kaviarne.

3-Stationery-and-printed-collateral 4-Business-cards 5-Branding-materials

Cieľom pri tvorbe novej identity bolo reflektovanie dlhoročnej histórie a skúseností ako aj vysokú úroveň produktov. Proces praženia definujú kruhy a cirkulácia a tak sa práve tento prvok stal pomerne významným pri navrhovaní aktuálnej tváre Caffé Pagani.

caffe_pagani_id_06 caffe_pagani_id_07 caffe_pagani_id_08

Geometria praženia

Koncept vychádza z vzhľadu pražiarenského stroja, ktorý má obvykle tvar valca s kruhovým teplomerom na prednej strane. Tieto ikonické detaily pretavili autori identity nielen do primárneho vizuálu ale aj do konkrétnych výstupov. Či už ide o obaly, printové materiály, vizitky všetko vychádza z autentických prvkov, ktoré sú s pražením späté.

caffe_pagani_id_02 caffe_pagani_id_11 caffe_pagani_id_12

Kompaktná verzia loga znázorňuje cirkulovanie kávy počas procesu praženia. Každá zmes má svoje vlastné meno a v rámci identity aj veľké písmeno pre jej identifikovanie. Pre posilnenie dojmu poctivého prístupu k svojej práci využíva značka v rámci identity výlučne prírodné materiály v odtieňoch hnedej, ktorá je nerozlučne späté s kávou.

caffe_pagani_id_09

Ako sa vám identita páči? Pozrite si aj ďalšie práce ruského štúdia Eskimo.

1 comments
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť