Vychádza z pravej podstaty celosvetovo obľúbeného nápoja i procesu, vďaka ktorému vzniká jeho základná surovina pripravená pre váš mlynček. Pozrite si vizuálnu identitu rodinnej pražiarne z dielne známeho ruského štúdia Eskimo.
Súčasná podoba tradície
Podnik vznikol v roku 1949 vo švajčiarskom mestečko Lugano. Založil ho Giorgio Pagani a aktuálne sa o chod firmy stará už druhá generácie rodiny s týmto priezviskom. Pripravujú zmesi bohaté na chuť a arómu prevažne pre hotely, reštaurácie ale aj pre súkromných odberateľov a podniky. A v neposlednom rade samozrejme – kaviarne.
Cieľom pri tvorbe novej identity bolo reflektovanie dlhoročnej histórie a skúseností ako aj vysokú úroveň produktov. Proces praženia definujú kruhy a cirkulácia a tak sa práve tento prvok stal pomerne významným pri navrhovaní aktuálnej tváre Caffé Pagani.
Geometria praženia
Koncept vychádza z vzhľadu pražiarenského stroja, ktorý má obvykle tvar valca s kruhovým teplomerom na prednej strane. Tieto ikonické detaily pretavili autori identity nielen do primárneho vizuálu ale aj do konkrétnych výstupov. Či už ide o obaly, printové materiály, vizitky všetko vychádza z autentických prvkov, ktoré sú s pražením späté.
Kompaktná verzia loga znázorňuje cirkulovanie kávy počas procesu praženia. Každá zmes má svoje vlastné meno a v rámci identity aj veľké písmeno pre jej identifikovanie. Pre posilnenie dojmu poctivého prístupu k svojej práci využíva značka v rámci identity výlučne prírodné materiály v odtieňoch hnedej, ktorá je nerozlučne späté s kávou.
Ako sa vám identita páči? Pozrite si aj ďalšie práce ruského štúdia Eskimo.