Love to Coffee: Uvoľnený rebranding kaviarne Las Ramblas

Typograficky orientovanú identitu postavenú na strohom patterne narúša hravý prvok kľúčového slova.

Kaviareň a pražiareň Las Ramblas z gréckej Larrisy sa po refreshi vizuálnej identity prezentuje komunikáciou, ktorá vo veľkej miere stojí na textoch a ústrednom slove love, ktoré má symbolizovať DNA značky. Love to Coffee je zároveň claimom aj grafickým motívom v podobe patternu, s ktorým kontrastuje veľke rozpité LOVE – ako by sa práve vylialo zo šálky.

Nová komunikácia je prítomná na obaloch, pohárikoch či tričkách a ďalšom merchi. Vizualita pracuje s minimalistickou paletou, ktorá využíva vzájomný kontrast čiernej a bielej, občas doplnenou farebným akcentom.

Autormi identity sú dizajnéri z Cursor Design Studio.

zdroj: Cursor Design Studio

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

BOBO – krátky animovaný film pre deti

Ové Pictures tento rok dokončili krátky animovaný film pre špeciálnu materskú školu Dúhovka, pre deti s poruchami videnia. Film vznikol na základe zadania vytvoriť príbeh, ktorý pomôže deťom s tupozrakosťou prekonať nie vždy úplne ľahké obdobie s okluzorom. Zároveň má upozorniť na dôležitosť prevencie porúch zraku malých detí. Animovaný film je dostupný pre všetky deti online.