Love to Coffee: Uvoľnený rebranding kaviarne Las Ramblas

Typograficky orientovanú identitu postavenú na strohom patterne narúša hravý prvok kľúčového slova.

Kaviareň a pražiareň Las Ramblas z gréckej Larrisy sa po refreshi vizuálnej identity prezentuje komunikáciou, ktorá vo veľkej miere stojí na textoch a ústrednom slove love, ktoré má symbolizovať DNA značky. Love to Coffee je zároveň claimom aj grafickým motívom v podobe patternu, s ktorým kontrastuje veľke rozpité LOVE – ako by sa práve vylialo zo šálky.

Nová komunikácia je prítomná na obaloch, pohárikoch či tričkách a ďalšom merchi. Vizualita pracuje s minimalistickou paletou, ktorá využíva vzájomný kontrast čiernej a bielej, občas doplnenou farebným akcentom.

Autormi identity sú dizajnéri z Cursor Design Studio.

zdroj: Cursor Design Studio

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Famózne 3D postavičky zvierat z papiera

Talentovaní umelci Carolina Silvero a Juan Elizalde z Buenos Aires pracujú pre dizajnové štúdio Guarda Bosques. Toto kreatívne duo vytvorilo milú sériu…
pokračovanie článku

Vedci objavili novú vysoko odolnú modrú

Na DeTePe sa venujeme najmä desktop publishingu, grafickému dizajnu a veciam s nimi voľne súvisiacimi. A práve takou môže byť aj…
pokračovanie článku

Mac Pro a Pro Displaj XDR už v decembri

Okrem úplne nového MacBook Pro 16 predstavil Apple aj dve ďalšie Pro zariadenia. Čo prinesú svojim používateľom?
pokračovanie článku

Font dňa – Yuzu

zľava 65% do 18. augusta