Love to Coffee: Uvoľnený rebranding kaviarne Las Ramblas

Typograficky orientovanú identitu postavenú na strohom patterne narúša hravý prvok kľúčového slova.

Kaviareň a pražiareň Las Ramblas z gréckej Larrisy sa po refreshi vizuálnej identity prezentuje komunikáciou, ktorá vo veľkej miere stojí na textoch a ústrednom slove love, ktoré má symbolizovať DNA značky. Love to Coffee je zároveň claimom aj grafickým motívom v podobe patternu, s ktorým kontrastuje veľke rozpité LOVE – ako by sa práve vylialo zo šálky.

Nová komunikácia je prítomná na obaloch, pohárikoch či tričkách a ďalšom merchi. Vizualita pracuje s minimalistickou paletou, ktorá využíva vzájomný kontrast čiernej a bielej, občas doplnenou farebným akcentom.

Autormi identity sú dizajnéri z Cursor Design Studio.

zdroj: Cursor Design Studio

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Photoshop pre iPad je tu

Adobe dnes vydalo očakávanú verziu svojho vlajkového programu v podobe aplikácie pre iPad. Stalo sa tak rok po oznámení…
pokračovanie článku

Bohemia Design Market Budapest 2015

V rámci budapešťského Týdne designu se v prostorách Uměleckoprůmyslového muzea představí to nejčerstvější z české designérské tvorby. Mezi prezentovanými designéry…
pokračovanie článku

Set watercolor textúr zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na set textúr s vodovkovým efektom, ktorý môžete nájsť na portáli Graphic Burger. Ak…