Hashtag je hashtag – nové logo Siete

Funkčnosť a jednoduchosť. Presne to má podľa predsedu Siete Radoslava Procházku reflektovať aktuálne logo, ktoré strana Sieť nedávno predstavila. Je možné, že ste ho už zahliadli v rámci kampane s tematikou MS v hokeji.

Jednoduché je. Na rozdiel od predchodcu, ktorý hýril prvkami na spôsob koláže, je nový logotyp výrazne strohý. Až to pripomína pohľad na tachometer pri vytáčaní motora na maximum. Raz je ručička dolu, raz letí do červenej.

logo

pôvodné logo

Logo v súčasnosti pozostáva zo slova „sieť” a starého dobrého hashtagu, ktorý je vytvorený z liniek s rôznou farebnosťou. Je nepochybne zrozumiteľnejšie. Na spočítanie prvkov, ktoré ho tvoria, tentokrát netreba viac ako prsty jednej ruky.

Teraz však prešlo logo do druhého extrému. Je absolútne sériové, chýba mu prvok, ktorý by ho ozvláštnil. Niečo, čo by bolo jedinečné a prepožičalo by túto jedinečnosť aj logu.

Farebnosť na národnú nôtu je priznaná tak na polovicu. Desaturované tóny dodávajú logu akýsi vintage nádych. To ale asi nebol cieľ.

Čo na nové logo Siete vravíte vy?

[poll id=”27″]
4 comments
  1. Bijúce sa farby a škaredé nemoderne písmo. Mám pocit že to „e“ ani do toho fontu nepatrí. :-D

    Dominantou toho loga by mal byť ten hashtag, no mne stále oči skĺzavajú na to „e“.

Napísať odpoveď pre Erik Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Grafický dizajn v ére Mad Menov

Grafický dizajn je v dnešnej do veľkej miery spätý s modernými technológiami. Dalo by sa povedať, že si niektoré veci…
pokračovanie článku

Frustrácia z klientov?

Všetci to poznáme. Nie každý klient je ideálny a občas aj ten náš obľúbený klient vymyslí niečo neuveriteľné. Túto frustráciu…
pokračovanie článku

Font dňa – Look

zľava 30% do 14. júla