Hashtag je hashtag – nové logo Siete

Funkčnosť a jednoduchosť. Presne to má podľa predsedu Siete Radoslava Procházku reflektovať aktuálne logo, ktoré strana Sieť nedávno predstavila. Je možné, že ste ho už zahliadli v rámci kampane s tematikou MS v hokeji.

Jednoduché je. Na rozdiel od predchodcu, ktorý hýril prvkami na spôsob koláže, je nový logotyp výrazne strohý. Až to pripomína pohľad na tachometer pri vytáčaní motora na maximum. Raz je ručička dolu, raz letí do červenej.

logo

pôvodné logo

Logo v súčasnosti pozostáva zo slova „sieť” a starého dobrého hashtagu, ktorý je vytvorený z liniek s rôznou farebnosťou. Je nepochybne zrozumiteľnejšie. Na spočítanie prvkov, ktoré ho tvoria, tentokrát netreba viac ako prsty jednej ruky.

Teraz však prešlo logo do druhého extrému. Je absolútne sériové, chýba mu prvok, ktorý by ho ozvláštnil. Niečo, čo by bolo jedinečné a prepožičalo by túto jedinečnosť aj logu.

Farebnosť na národnú nôtu je priznaná tak na polovicu. Desaturované tóny dodávajú logu akýsi vintage nádych. To ale asi nebol cieľ.

Čo na nové logo Siete vravíte vy?

[poll id=“27″]
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Lohaco

Bydlet ve velkém městě má za následek to, že se do malých obytných domů snaží nacpat co nejvíce…
pokračovanie článku

Backstage Talks medzi 20 naj obálkami sveta

Najnovšie číslo magazínu z produkcie štúdia Milk sa dostal do shortlistu Stack Awards v kategórii Cover of The Year. Zdieľa tak spoločnosť periodík…