Hashtag je hashtag – nové logo Siete

Funkčnosť a jednoduchosť. Presne to má podľa predsedu Siete Radoslava Procházku reflektovať aktuálne logo, ktoré strana Sieť nedávno predstavila. Je možné, že ste ho už zahliadli v rámci kampane s tematikou MS v hokeji.

Jednoduché je. Na rozdiel od predchodcu, ktorý hýril prvkami na spôsob koláže, je nový logotyp výrazne strohý. Až to pripomína pohľad na tachometer pri vytáčaní motora na maximum. Raz je ručička dolu, raz letí do červenej.

logo

pôvodné logo

Logo v súčasnosti pozostáva zo slova „sieť” a starého dobrého hashtagu, ktorý je vytvorený z liniek s rôznou farebnosťou. Je nepochybne zrozumiteľnejšie. Na spočítanie prvkov, ktoré ho tvoria, tentokrát netreba viac ako prsty jednej ruky.

Teraz však prešlo logo do druhého extrému. Je absolútne sériové, chýba mu prvok, ktorý by ho ozvláštnil. Niečo, čo by bolo jedinečné a prepožičalo by túto jedinečnosť aj logu.

Farebnosť na národnú nôtu je priznaná tak na polovicu. Desaturované tóny dodávajú logu akýsi vintage nádych. To ale asi nebol cieľ.

Čo na nové logo Siete vravíte vy?

[poll id=”27″]
4 comments
  1. Bijúce sa farby a škaredé nemoderne písmo. Mám pocit že to „e“ ani do toho fontu nepatrí. :-D

    Dominantou toho loga by mal byť ten hashtag, no mne stále oči skĺzavajú na to „e“.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Comic Sans po novom – Comic Neue

Neexistuje snáď nenávidenejšie písmo, ktoré by sa častejšie objavovalo na očiach. Rôzne plagáty, inzeráty, dokonca aj oficiálne úradné…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Cerveza Burrita

Brandingový projekt navržený pro malý pivovar nacházející se v Buenos Aires City vzniknul v designovém studiu Konkon. Cílem bylo vytvořit…
pokračovanie článku

Sennheiser prichádza s novým logom

Značka nedávno predstavila novú podobu svojho loga. Zmena sa môže na prvý pohľad javiť ako nenápadná. Pri bližšom pohľade…