Procházkova SIEŤ s novým logom

Radoslav Procházka predstavil názov svojej strany, jej program ale aj nové logo. To sa nesie v znamení farebnej duality, keďže prítomná je červená i modrá.

Typografia loga celkom pripomína font používaný automobilkou SEAT. Minimálne to eSko určite. Dominantnému slovu sieť sekunduje slogan Spájame Slovensko. Mäkčeň, pripomínajúci symbol z hlasovacieho lístka, mi príde zbytočne  odlíšený farbou a rušivý. Ľavej polovici dominuje modrý symbol mriežky. Ten môže odkazovať na názov samotnej strany, resp. vyjadrovať vertikálnu a horizontálnu rovinu programu, ktorý Procházka počas tlačovej konferencie spomínal. Ťažko povedať.

Čo teda nemožno logu vytknúť (alebo práve naopak – čo treba), je pestrosť použitých prkov. Veľké E zložené z troch pásov, mriežka, mäkčeň, malé eS vyrazené do červeného krúžku. To všetko však nefunguje a skôr robí viac škody ako úžitku. Alebo sa vám darí sústrediť na logo ako celok bez odbiehania k jednotlivým detailom?

Čo hovoríte na nové logo vy? Odhliadnuc od názvu strany ako takého.

[poll id=”5″]
14 comments
  1. Jeho prezidentska kampan nebolo nejaka vynimocna graficky, skor som si vsimol len rozne kvality portretov.

    Ale toto je silny trapas, nezvladnute, amaterizmus. Vratane nazvu.

  2. velmi zle, dufam ze je to myslene ako vtip, lebo toto nie je logo, to je verejny vysmech vsetkym grafikom, ktori si svoju pracu robia ako treba, diletantsky paskvil

  3. Tá mzreža – hashtag? Prvé čo ma napadlo bola strana Most-Híd. Ten (most) tiež “spája”. Už len samotná idea nie je originálna. Logo (grafika, typografia) ani nestojí za komentár.

  4. Som rád, že DeTePe uverejnilo článok o tomto logu. Prvý krát som si ho všimol niekedy tento víkend v jednej nemenovanej televízii. Je to otrasné – nerozumiem tej zbytočne zložitej štylizácii slova “SiEŤ” o typografickej kvalite zvoleného písma radšej pomlčím … Celkovo logo pôsobí ako chaos rôznych prvkov a oko diváka po ňom blúdi a hľadá niečo ako hierarchiu dominantný prvok či aspoň nejaké logické usporiadanie – žiaľ márne …

    Slogan “Spajame slovensko” je síce ideovo pekný, žiaľ až sarkasticky vyzerá v kombinácii s logom, ktorého prvky nič (snáď len farebnosť) nespája.

    Ak sa nájde niekto, kto by toto logo resp. jeho prvky a zmysel ich usporiadania vedel vysvetliť budem rád. Skôr si ale myslím, že znovu zaúradovalo to naše slovenské “Pán riaditeľ to takto chce” … a pod. Ak sa k tomu pridala ešte aj kombinácia “wordového” grafika tak klobúk dolu.

  5. no smutne, takto by mohlo vyzerat zle logo pred 20timi rokmi, dnes to vyzera az smiesne, skoda takeho potencialu. nazov siet podla mna celkom fajn, ale logo des

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nové metalické odstíny PANTONE

PANTONE, specialista na profesionální barevné standardy, vydal svou nejnovější kolekci „Metallic Shimmers“, která designéru umožní vylepšovat jejich návrhy. Kolekce…
pokračovanie článku

Potřebuje freelancer logo?

Narovinu. Odpověď na tuto otázku se u mě v čase proměnila z dříve poměrně jasného ANO až k téměř definitivnímu NE. Prozkoumal…
pokračovanie článku

McDonald’s mení obalový dizajn

McDonald’s prichádza v novom roku s novým obalovým dizajnom, ktorý stavia na kartu minimalistickej typografie. Ide o dramatický odklon od pôvodného…
pokračovanie článku

Piaty ročník Mouvo bude o hre a zábave

Záver februára prinesie aj do pražského divadla Archa ďalší ročník motion design konferencie Mouvo. Čo si pre návštevníkov pripravili…