Hashtag je hashtag – nové logo Siete

Funkčnosť a jednoduchosť. Presne to má podľa predsedu Siete Radoslava Procházku reflektovať aktuálne logo, ktoré strana Sieť nedávno predstavila. Je možné, že ste ho už zahliadli v rámci kampane s tematikou MS v hokeji.

Jednoduché je. Na rozdiel od predchodcu, ktorý hýril prvkami na spôsob koláže, je nový logotyp výrazne strohý. Až to pripomína pohľad na tachometer pri vytáčaní motora na maximum. Raz je ručička dolu, raz letí do červenej.

logo

pôvodné logo

Logo v súčasnosti pozostáva zo slova „sieť” a starého dobrého hashtagu, ktorý je vytvorený z liniek s rôznou farebnosťou. Je nepochybne zrozumiteľnejšie. Na spočítanie prvkov, ktoré ho tvoria, tentokrát netreba viac ako prsty jednej ruky.

Teraz však prešlo logo do druhého extrému. Je absolútne sériové, chýba mu prvok, ktorý by ho ozvláštnil. Niečo, čo by bolo jedinečné a prepožičalo by túto jedinečnosť aj logu.

Farebnosť na národnú nôtu je priznaná tak na polovicu. Desaturované tóny dodávajú logu akýsi vintage nádych. To ale asi nebol cieľ.

Čo na nové logo Siete vravíte vy?

[poll id=“27″]
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logokvíz IV. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa knihu The Package Design Book 2. Tým štastlivcom je…
pokračovanie článku

“Mlčanlivý” obal Cadbury nominovaný na Pentawards!

Svetoznámy výrobca čokolád predstavil minulý rok obal, ktorý vyzeral vcelku odlišne od tých, na ktoré sme zvyknutí. Dôvodom bola kampaň, ktorá propaguje dôležitú myšlienku.
pokračovanie článku

Aha, pekná kniha o výšivkách!

Možno ste o nej už počuli, možno nie. Kniha šikovnéh slovenského dizajnéra Tomáša Kompaníka má zaujímavý názov i tému. Volá…