Ach tie obaly: Les Vinificateurs

Dizajn etikiet pre ročník 2021 kombinuje výrazné logo s autentickou písanou typografiou, ktorá má vytvoriť silnejšie spojenie so zákazníkom.

Etikety s minimom prvkov obsahuje iba logo vinárstva, názov konkrétneho vína písaný rukou a chuťový profil. Zámerom bolo vytvoriť obal, ktorý bude pôsobiť prístupne a prehľadne no zároveň bude dostatočne výrazný, aby oslovil nakupujúceho.

Rukou písaný názov vína je umiestnený zdanlivo náhodne cez celý formát tak, že zasahuje aj do loga a ďalších informácií, čím pôsobí autenticky akoby ho niekto iba dopísal na fľašu.

Dizajn obalov pre Les Vinificateurs vytvorilo barcelonské štúdio Atipus.

zdroj: Pentawards

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Maľba inšpirovaná Google mapami

Ilustrácie Nao Tatsumiho z Tokya majú netypickú predlohu. Autorka nachádza svoje motívy na Google Street View.
pokračovanie článku

Spoločnosť olympionikov

Staré svety priebežne miznú. Stávalo sa tak napokon v každej dobe práve tým ľuďom, ktorí tu žili. Včera večer…