Ach tie obaly: Les Vinificateurs

Dizajn etikiet pre ročník 2021 kombinuje výrazné logo s autentickou písanou typografiou, ktorá má vytvoriť silnejšie spojenie so zákazníkom.

Etikety s minimom prvkov obsahuje iba logo vinárstva, názov konkrétneho vína písaný rukou a chuťový profil. Zámerom bolo vytvoriť obal, ktorý bude pôsobiť prístupne a prehľadne no zároveň bude dostatočne výrazný, aby oslovil nakupujúceho.

Rukou písaný názov vína je umiestnený zdanlivo náhodne cez celý formát tak, že zasahuje aj do loga a ďalších informácií, čím pôsobí autenticky akoby ho niekto iba dopísal na fľašu.

Dizajn obalov pre Les Vinificateurs vytvorilo barcelonské štúdio Atipus.

zdroj: Pentawards

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť

Slovenské fóra o dtp?

Využívate nejaké slovenské fórum venujúce sa dtp, prípadne príbuznej téme?
pokračovanie článku

Konica Minolta sa „predviedla“ na virtual.drupa

212 vystavovateľov z 35 krajín, 125 živých webových relácií. Aj to bola prvá čisto digitálna verzia popredného veľtrhu tlačiarenských technológií virtual.drupa 2021. Konica Minolta na nej ukázala zariadenie AccurioJet KM-1e s novými vylepšeniami či laserový výsek Motioncutter aj pre netradičné formáty.
pokračovanie článku

Nadčasový symbol funguje už viac ako storočie bez vizuálnej zmeny

Olympijský symbol – vo svete všeobecne známy ako olympijské kruhy – je vizuálnym ambasádorom olympizmu pre miliardy ľudí. Na základe návrhu, ktorý prvýkrát vytvoril Pierre de Coubertin v roku 1913, sú olympijské kruhy globálnou reprezentáciou olympijského hnutia a jeho aktivít už viac ako storočie.