Esprit má čerstvý redizajn identity

Aktualizovaný branding značky pripravil Pentagram.

Jedna z najikonickejších značiek, ktorej korene siahajú do šesťdesiatych rokov 20. storočia, v súčasnosti spúšťa nový branding, ktorý sa inšpiruje odkazom značky ale prináša aj čerstvý vietor pre súčasnosť.

Zachovaný základ

Pôvodný stencil logotyp od Johna Casada z roku 1979 poslúžil dizajnérom pod vedením Natashe Jen ako predloha pre tvorbu custom písma. Ako prvý vznikol kapitálkový font a k nemu neskôr pribudol aj náprotivok obsahujúci malé písmená, číslice a ďalšie znaky.

Celá identita je navrhnutá ako flexibilný organizmus, v rámci ktorého je možné prispôsobovať tonalitu podľa potreby. Komunikácia tak vie byť rovnako výrazná ako nenápadná, v závislosti od kontextu.

Vývoj loga / zdroj: Pentagram

Uppercase / zdroj: Pentagram

Lowercase / zdroj: Pentagram

Pestrá prirodzenosť

Pokiaľ ide o farebnosť, tu takisto nový branding ide cestou pomerne široko otvorenej palety, ktorá disponuje dostatočným množstvom rôznych farieb a odtieňov, čím je aj táto zložka dizajnu dobre prispôsobiteľná konkrétnym okolnostiam. V rámci brandingu pripravili dizajnéri rozsiahle výstupy, ktoré sú dobrým východiskom pre komunikáciu značky v praxi. Ich súčasťou je aj art direction fotografie pre Esprit, ktorá aktualizuje štýl zavedený Olivierom Toscanim v 80. rokoch.

Identita založená na minimalistickom logotype, ním inšpirovanej typografii a pestrej farebnosti má podľa autorov odrážať kľúčové aspekty značky – radosť, autentickosťjednoduchosť.

Farebnosť / zdroj: Pentagram

zdroj: Pentagram

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Supreme Font Bundle za 16 dolárov!

Dnes pre vás máme tip na balík fontov, ktoré aktuálne nájdete na The Hungry JPEG. Obsahuje celkovo 70…