Ach, tie obaly: Rebæl

Značka dvoch kamarátov, ktorý sa rozhodli vyrábať kvalitné nápoje bez umelín a kompromisov, teraz v novom (vizuálnom) šate.

Branding a obalový dizajn v aktualizovanej forme si vzal na starosť Everland, ktorý sidli v Kodani, Osle a Štokholme. Výsledkom kreatívneho procesu je logo postavené (alebo skôr rozhodené) v pestrých kompozíciách.

Typograficky poňaté, raz tvorené písmenami poskladanými na sebe, inokedy využívajúce celý plochu na nepokojnú prezenciu v rámci formátu. Myšlienka unikátnosti vyjadrená v logu má odrážať rozličný výsledok, ktorý sa nachádza vo fľaši.

Rôzne kompozície v rámci loga

Cenným momentom v rámci brandingu, či presnejšie dizajnu etikiet je, že táto práca s logom a jeho písmenami nie je iba páčivou hviezdou animovaného proma, kde to dobre vyzerá, ale skutočne si pri bližšom pohľade môžete všimnúť odlišnú kompozíciu loga na jednotlivých produktoch.

Výnímku tvorí iniciála, ktorá tak predstavuje určitý základ pre inak rebelujúci zvyšok názvu. Dizajnovo čistá etiketa s umiernenym prejavom dáva vyniknúť nosnej koláži s motívmi ovocia. Obal ako taký má príjemne nostalgický nádych, no výsledný dojem pôsobí súčasne.

Staré obaly

Predchádzajúce dizajny etikiet boli s ohľadom na meno značky výrazne menej rebelské. Tie nové svoj vzdor voči konvenciám aj súčasným trendom prezentujú inteligentne a štýlovo, bez prvých plánov a skratiek.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vyšiel  Luminar AI Update 3

Vývojári zo Skylum vydali aktualizáciu s viacerými vylepšeniami, ku ktorej je navyše k dispozícii bezplatný balík Sky Objects.
pokračovanie článku

Sada vintage odznakov zadarmo!

Graphicburger ponúka okrem iného aj túto sadu vintage badgeov. Set obsahuje desať šablón vo formátoch AI a EPS. Hodia…
pokračovanie článku

Nový dizajnový kurz vás naučí ako zlepšíť kreatívny proces pomocou AI

Dodo Dobrík je jediný slovenský dizajnér, ktorý sa môže popýšiť prestížnym ocenením z celosvetovej súťaže D&AD. V máji bude viesť kurz o spojení kreativty a nástrojov umelej inteligencie. To všetko na pôdoryse kreatívnych kurzov Martina Bajaníka a jeho značky PEKNE & DOBRE.