Lokálne pobočky veľkých firiem milujú nahradzovať korporátny font “niečim podobným”. Stáva sa to aj vám?

denník detepáka

 

 

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

denník detepáka

Reakce klienta na navrh obalky jedne publikace: je to hezke, ale jeste to trochu upravte. Account: V jakem smyslu…
pokračovanie článku

denník detepáka

“este nemam podklady, neviem kedy budu, ale mohlo by to byt v piatok vytlacene?” denník detepáka      
pokračovanie článku

denník detepáka

Klient (vysoká škola): Mohli by ste na výstavnom stánku, ktorý ste nám robili minulý rok, upraviť adresu webovej…
pokračovanie článku

denník detepáka

“Dobrý deň, posielam vám upresnenie obsahu. Došlo k rozšíreniu čísla… Harmonogram sme si už upresňovali v predchádzajúcich mailoch, zostáva rovnaký.”…
pokračovanie článku

denník detepáka

Mailova komunikacia s prekladatelom: On: Pan redaktor, zajtra Vam donesiem preklad na disketach. Ja: Pan profesor, staci ked mi…
pokračovanie článku

denník detepáka

podla mna zatial vrchol od klienta (podotýkam že sa jedná o ich korporátny font): to r v bolde je čudné. stráca…