Lokálne pobočky veľkých firiem milujú nahradzovať korporátny font „niečim podobným“. Stáva sa to aj vám?

denník detepáka

 

 

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

denník detepáka

ked sme v studiu robili pre jedneho mobilneho operatora, tak volavali z tlaciarne ze kedy im dodame data na tlac, a to…
pokračovanie článku

denník detepáka

KLIENT: Logo je ok, vybrali si verziu 1, ale… vyhodit toto, toto, pridat toto, staci trochu prekopat a asap.…
pokračovanie článku

denník detepáka

„poslete nam nahlad letaku mailom? To si budeme pisat? To takto neurobime ani do vianoc! Sme mysleli ze…
pokračovanie článku

denník detepáka

prosim vas, viete nam. my vieme ze to dokazete. ten obrazok auta rozpohybovat? zeby sme netocili video alebo…
pokračovanie článku

denník detepáka

Po zaslaní 7 stranového logobriefu, príde o 3 dni nevyplnený späť, s poznámkou od klienta: „neviem čo chcem, ale chcem…
pokračovanie článku

denník detepáka

Ty děláš EAN kód nějakým programem? Já myslela, že nakreslíš čárky a pod to napíšeš čísla. denník detepáka  …