DARU: Obal, ktorý vám rozcvičí mozog hneď ráno

Značka cerálnych výrobkov má obalový dizajn, ktorý si ide vlastnou cestou.

Minimalisticky poňaté etikety s prominentným logom, ktoré má byť odkazom na plnohodnotné ingrediencie, obsahujú prvok, ktorý DARU odlišuje od iných značiek. Týmto momentom sú štvorsmerovky, ktoré ukrývajú tematické slová. Obal vás tak hneď ráno pozýva trochu si precvičiť myseľ a byť tak fit aj duševne.

Autorom obalov je brazílsky dizajnér Victor Biasi, ktorého štúdio vbiasi sa venuje obalovému dizajnu a brandingu.

zdroj: Behance / Victor Biasi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kalendár, ktorý ukazuje svoje pravé farby

Dizajnér Peter von Freyhold vytvoril zaujímavý a navyše skutočne pestrý kalendár.  Je totiž zložený z PANTONE farieb. Plusom jeho dizajnu…
pokračovanie článku

Odvážná podoba piva Aragveli

Značka Aragveli hovoří k moderním Georgiánům, kteří žijí svobodně a otevřeně, ale současně respektují minulost, tradice a kulturu. Název Aragveli pochází…
pokračovanie článku

Font dňa – Silex (od 0$)

zľava 75% do 28. augusta k dispozícii vo všetkých štýloch       k dispozícii v niektorých štýloch