DARU: Obal, ktorý vám rozcvičí mozog hneď ráno

Značka cerálnych výrobkov má obalový dizajn, ktorý si ide vlastnou cestou.

Minimalisticky poňaté etikety s prominentným logom, ktoré má byť odkazom na plnohodnotné ingrediencie, obsahujú prvok, ktorý DARU odlišuje od iných značiek. Týmto momentom sú štvorsmerovky, ktoré ukrývajú tematické slová. Obal vás tak hneď ráno pozýva trochu si precvičiť myseľ a byť tak fit aj duševne.

Autorom obalov je brazílsky dizajnér Victor Biasi, ktorého štúdio vbiasi sa venuje obalovému dizajnu a brandingu.

zdroj: Behance / Victor Biasi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – &pizza

Tento vánoční design obalů pro americký řetězec restaurací &pizza je inspirován vánočními cukrovinkami, které jsou znázorněny abstraktním poutavým…
pokračovanie článku

Intel Clear – nový globálny font pre Intel

Po štyridsiatich piatich rokoch strieda svojho predchodcu na tróne nový oficiálny font spoločnosti. Vznikol vďaka spolupráci dizajnovej agentúry…
pokračovanie článku

Spustili sme FÓRUM

Spustili sme skúšobnú prevádzku rubriky FÓRUM. Veríme, že Vám pomôže vyriešiť mnoho Vašich trápení.