DARU: Obal, ktorý vám rozcvičí mozog hneď ráno

Značka cerálnych výrobkov má obalový dizajn, ktorý si ide vlastnou cestou.

Minimalisticky poňaté etikety s prominentným logom, ktoré má byť odkazom na plnohodnotné ingrediencie, obsahujú prvok, ktorý DARU odlišuje od iných značiek. Týmto momentom sú štvorsmerovky, ktoré ukrývajú tematické slová. Obal vás tak hneď ráno pozýva trochu si precvičiť myseľ a byť tak fit aj duševne.

Autorom obalov je brazílsky dizajnér Victor Biasi, ktorého štúdio vbiasi sa venuje obalovému dizajnu a brandingu.

zdroj: Behance / Victor Biasi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Séria záberov pracovného stola zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na sadu fotografií, ktoré zachytávajú pracovný stôl v minimalistickom duchu. Využiť ich môžete na…
pokračovanie článku

Návrat ku koreňom – Reebok má nové logo

Známa značka oblečenia a doplnkov pomenovaná podľa – schválne, či ste vedeli – druhu africkej gazely rhebok vznikla ešte v 60. rokoch…
pokračovanie článku

Kaleidoskopické umenie od Douglasa Hoekzema

Miamský umelec Douglas Hoekzema, tiež známy ako Hoxxoh vytvoril neuveriteľné a úžasne vyzerajúce nástenné maľby. Vrstvil na seba rôzne…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Berlin Genuino

Vedoucí Salonu Berlin se snažili oživit celou řadu výrobků pro péči o muže. Po hlubokém procesu vymýšlení a fintě pokus…