DARU: Obal, ktorý vám rozcvičí mozog hneď ráno

Značka cerálnych výrobkov má obalový dizajn, ktorý si ide vlastnou cestou.

Minimalisticky poňaté etikety s prominentným logom, ktoré má byť odkazom na plnohodnotné ingrediencie, obsahujú prvok, ktorý DARU odlišuje od iných značiek. Týmto momentom sú štvorsmerovky, ktoré ukrývajú tematické slová. Obal vás tak hneď ráno pozýva trochu si precvičiť myseľ a byť tak fit aj duševne.

Autorom obalov je brazílsky dizajnér Victor Biasi, ktorého štúdio vbiasi sa venuje obalovému dizajnu a brandingu.

zdroj: Behance / Victor Biasi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

FS Magura má novú identitu od Hungry Studio

Folklórny súbor vždy čerpal inšpiráciu z lokality Ždiaru a Horného Spiša. Ľudový odev týchto obcí je preto hlavným motívom novej identity.
pokračovanie článku

Photoshop pluginy, ktoré šetria čas I.

Pri práci s náročným softvérom vždy poteší, ak sa človeku podarí nájsť nejakú tú skratku. Veľakrát to dokáže nielen…