DARU: Obal, ktorý vám rozcvičí mozog hneď ráno

Značka cerálnych výrobkov má obalový dizajn, ktorý si ide vlastnou cestou.

Minimalisticky poňaté etikety s prominentným logom, ktoré má byť odkazom na plnohodnotné ingrediencie, obsahujú prvok, ktorý DARU odlišuje od iných značiek. Týmto momentom sú štvorsmerovky, ktoré ukrývajú tematické slová. Obal vás tak hneď ráno pozýva trochu si precvičiť myseľ a byť tak fit aj duševne.

Autorom obalov je brazílsky dizajnér Victor Biasi, ktorého štúdio vbiasi sa venuje obalovému dizajnu a brandingu.

zdroj: Behance / Victor Biasi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jedinečná lahev vína Mercure Petit Verdot

Pouze 2568 lahví tohoto exkluzivního vína z hroznů Petit Verdot zpracuje Bodega Doña Felisa v jedinečně privilegovaných vinařských podmínkách. Jen…
pokračovanie článku

Hledáme grafického designéra

Jsme Studio Grafite. V malém kolektivu vytváříme strategie značek, vizuální identity, webové stránky a kreativní komunikační kampaně. Při všem, co děláme,…