Čas oprášiť štít – nová identita Phillipsu

Holandská spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou čiernej i bielej techniky nedávno predstavila svoju novú vizuálnu identitu. Jej súčasťou je i celkom nové logo. Teda, celkom… pôvodná typografia zostala zachovaná a pribudli prvky, ktoré vychádzajú z už v minulosti použitého motívu.

Kúsok po kúsku

Uvedenie loga sprevádzal teasing, ktorý je v poslednom čase medzi značkami in. Stačí si spomenúť na sériu lôg Yahoo, ktoré predchádzali tomu finálnemu. Podobne aj Phillips prišiel s kampaňou na sociálnych sieťach, kde ľudia mohli odhaľovať nový dizajn.

screen-shot-2013-11-12-at-09.58.3_660

Spoločnosť teda spustila Uncover Phillips, čo je web, na ktorom môžu jeho návštevníci odkrývať logo kúsok po kúsku. To je rozložené na 50 000 pixelov a každý pixel môže odkryť jeden človek cez Facebook alebo Twitter s použitím hashtagu #UncoverPhilips.

Nové i staré

Identitu majú na svedomí in-house dizajnéri Phillipsu. Spolupracovali s nimi však aj Interbrand, OgilvyOneVoice. Pôvod loga, ktoré aktuálne prezentuje spoločnosť, treba hľadať v nie tak blízkej minulosti. Koncepčne vychádza z pôvodného dizajnu, ktorý má na štítku rok výroby 1934. Napriek inšpirácii predchodcom nie je nový štít obyčajným odpisom. Má výraznejšie krivky s širšími a jemnejšími líniami.

Príchod nového dizajnu však podľa samotného Phillipsu neznamená, že by sa na staré logo celkom zabudlo. Jednoduché modré PHILIPS, ktoré „vychádza z odkazu, siahajúceho do začiatkov 20. storočia“, bude využívané i naďalej.

philips-nove-stare

 

zdroj: designweek.co.uk

2 comments
Napísať odpoveď pre Dude Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Všetky plagáty Oscarových favoritov

Nominácie na tohtoročné Ceny filmovej akadémie sú už známe. Pozrite sa spolu s nami na plagáty k jednotlivým filmom.