Kampaň na športovú verziu kombi RS 4 Avant obsahuje zábery členov rodiny, čím značka chcela podčiarknuť rodinný charakter vozidla, napriek tomu, že ukrýva pod kapotou výkonný motor. Záber dievčatka pred vozidlom s banánom v ruke však na sociálnych sieťach možno trochu nečakane vyvolal rozruch.
Lets your heart beat faster – in every aspect. #AudiRS4 pic.twitter.com/14XaKhlRVL
— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 2, 2020
Časť komentujúcich videla v ovocí falický symbol, ďalší poukazovali na nezmyselné spojenie dieťaťa a športového auta. Iní zase reklamu obhajovali a tým, pre ktorých banán v ruke dieťaťa okamžite predstavuje penis, odporučili návštevu psychiatra. Niektorí komentujúci dokonca videli na zábere potenciálne nebezpečenstvo, ktoré na dieťa číha, keďže ho “takmer nevidno z pozície vodiča”. Odhliadnuc od toho, že auto stojí zaparkované pred domom.
A reakcia Audi? Výrobca vozidiel sa za vizuál ospravedlnil a rozhodol sa reklamu ďalej nepoužívať. Automobilka ďalej doplnila, že nebolo jej zámerom niekoho uraziť a jej pôvodným cieľom bola komunikácia idey, že aj ten najzraniteľnejší účastník premávky sa môže spoľahnúť na technológie vo vozidle.
zdroj: Audi