Ach tie obaly – Kyoto Cold Brew

Branding pre pražiareň KYOTO, ktorá sa orientuje na výberové káva a cold brew, kombinuje súčasnú ilustráciu, nápadité farby a výraznú typografiu.

Výsledkom je svieži obalový dizajn. Ten stojí na kontraste minimalisticky poňatej informačnej časti a hravej ilustrácii oka. Rôzne druhy produktov sú odlíšené farebne.

Autorom dizajnu je poľské štúdio FLOV.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Mario

zľava 70% do 8. septembra
pokračovanie článku

LETNÝ PRIESKUM 2013

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave pozýva na verejnú prezentáciu semestrálnych prác študentov „LETNÝ PRIESKUM 2013“. V dňoch 10. –…
pokračovanie článku

Font dňa – Kappa

zľava 84% do 2. apríla