Audi stiahol vizuál s dievčatkom, ktorý spustil vlnu kritiky

Reklamu s fotografiou dievčatka s banánom opierajúceho sa o kapotu auta označili ľudia za nevhodnú, provokatívnu, nebezpečnú.

Kampaň na športovú verziu kombi RS 4 Avant obsahuje zábery členov rodiny, čím značka chcela podčiarknuť rodinný charakter vozidla, napriek tomu, že ukrýva pod kapotou výkonný motor. Záber dievčatka pred vozidlom s banánom v ruke však na sociálnych sieťach možno trochu nečakane vyvolal rozruch.

Časť komentujúcich videla v ovocí falický symbol, ďalší poukazovali na nezmyselné spojenie dieťaťa a športového auta. Iní zase reklamu obhajovali a tým, pre ktorých banán v ruke dieťaťa okamžite predstavuje penis, odporučili návštevu psychiatra. Niektorí komentujúci dokonca videli na zábere potenciálne nebezpečenstvo, ktoré na dieťa číha, keďže ho “takmer nevidno z pozície vodiča”. Odhliadnuc od toho, že auto stojí zaparkované pred domom.

A reakcia Audi? Výrobca vozidiel sa za vizuál ospravedlnil a rozhodol sa reklamu ďalej nepoužívať. Automobilka ďalej doplnila, že nebolo jej zámerom niekoho uraziť a jej pôvodným cieľom bola komunikácia idey, že aj ten najzraniteľnejší účastník premávky sa môže spoľahnúť na technológie vo vozidle.

zdroj: Audi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Bluwer Gin: premena vo fľaši

Gin je zložený z 15 rastlín a kvetu Klitorie ternatskej, ktorá sa vyznačuje tmavomodrou farbou. Tá inšpirovala aj branding nápoja.
pokračovanie článku

Štartuje súťaž FOTO ROKA 2015

Nadácia VÚB vyhlasuje súťaž pre mladé fotografické talenty do 35 rokov. Autori môžu prihlásiť svoje fotografie do obľúbenej…