Audi stiahol vizuál s dievčatkom, ktorý spustil vlnu kritiky

Reklamu s fotografiou dievčatka s banánom opierajúceho sa o kapotu auta označili ľudia za nevhodnú, provokatívnu, nebezpečnú.

Kampaň na športovú verziu kombi RS 4 Avant obsahuje zábery členov rodiny, čím značka chcela podčiarknuť rodinný charakter vozidla, napriek tomu, že ukrýva pod kapotou výkonný motor. Záber dievčatka pred vozidlom s banánom v ruke však na sociálnych sieťach možno trochu nečakane vyvolal rozruch.

Časť komentujúcich videla v ovocí falický symbol, ďalší poukazovali na nezmyselné spojenie dieťaťa a športového auta. Iní zase reklamu obhajovali a tým, pre ktorých banán v ruke dieťaťa okamžite predstavuje penis, odporučili návštevu psychiatra. Niektorí komentujúci dokonca videli na zábere potenciálne nebezpečenstvo, ktoré na dieťa číha, keďže ho “takmer nevidno z pozície vodiča”. Odhliadnuc od toho, že auto stojí zaparkované pred domom.

A reakcia Audi? Výrobca vozidiel sa za vizuál ospravedlnil a rozhodol sa reklamu ďalej nepoužívať. Automobilka ďalej doplnila, že nebolo jej zámerom niekoho uraziť a jej pôvodným cieľom bola komunikácia idey, že aj ten najzraniteľnejší účastník premávky sa môže spoľahnúť na technológie vo vozidle.

zdroj: Audi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako nakrútiť film aj keď nie si dospelák

Nedávno ste si na DeTePe mohli prečítať niečo o AHA! – knihe venujúcej sa slovenským výšivkám. Rozhovor s jej autorom…