Aké budú trendy v online marketingu? Prezradia slovenské agentúry

Dochádza Facebooku dych? Čo bude ďalším veľkým treskom v marketingu? Aký obsah bude fungovať vo svete social médií? Ako vzniká nápad, ktorý dobyje sociálne siete? Odborníci z popredných slovenských reklamných agentúr Hype, MUW Saatchi & Saatchi a Jandl budú v utorok 13. novembra v KC Dunaj rozprávať o novinkách, ktoré čakajú online marketing.

Aké trendy čaká online marketing? Čo bude podľa vás a vašu agentúru must v najbližšom období?

Marek Didák (Hype):Či sa bavíme o AR, VR, AI, botoch alebo automatizácii, tie najväčšie trendy spočívajú v technológiách. Z tohto dôvodu bude podľa mňa kľúčové, aby sa agentúry začali viac sústrediť na programovanie a jeho následné kreatívne využívanie vo svojej práci.

Matúš Kvas (MUW Saatchi & Saatchi): Klientom ponúkame riešenia, ktoré sú inovatívne, no vždy musia prinášať aj reálnu hodnotu z hľadiska dlhodobého pozicioningu a stratégie. Možno to nikoho neprekvapí, no trendom je stále video, ktoré sa čím ďalej tým viac preklápa do live engagementu. To, že video zabíja text počúvame už niekoľko rokov, no vzhľadom na predikcie (do roku 2021 bude viac ako 77% mobilných dát spotrebovaných na video obsah) sa ho snažíme prinášať ešte viac. Samozrejme, neutíchajúcim a najspoľahlivejším trendom je aj samotná idea, o čom sa chystám rozprávať aj na blížiacej sa prednáške.

Ivana Váleková (Jandl): Influencer marketing nie je žiadna novinka, ale predpokladám, že to bude must v online marketingu aj v nasledujúcich rokoch. Do popredia sa dostáva stále viac autentického obsahu, a to nielen autentické fotky a videá, ale napríklad aj podcasty ako ďalší a stále populárnejší formát, ktorý je na vzostupe. V budúcnosti sa môžeme pripraviť aj na rozmach voice search a hľadať efektívne spôsoby, ako využiť tento stúpajúci trend. Predpokladá sa, že polovica vyhľadávaní v roku 2020 bude pomocou hlasového vyhľadávania.

 

Na čo sa zameriate vo svojej prednáške? Aké témy v online marketingu považujete v súčasnosti za najaktuálnejšie?

Marek Didák (Hype): V mojej prednáške sa plánujem zamerať na prerod sociálnych sietí a správanie používateľov na nich. Načrtneme napríklad znižujúci sa attention span, ktorý sa prejavuje v konzumácii rýchleho epizodického obsahu. Okrem toho sa ale pozrieme na viacero trendov, ktoré budú, podľa mňa, tvarovať rok 2019 na sociálnych sieťach.

Matúš Kvas (MUW Saatchi & Saatchi): Už samotný názov prednášky “Najväčšou inováciou v digitále bude vždy nápad” mnohému napovedá. Ľuďom sa budem snažiť vysvetliť, prečo sa v agentúre MUW Saatchi&Saatchi sústredíme primárne na ideu, až potom na jej distribúciu (timing, formáty, media mix…). Pozrieme sa na to, ako vznikajú nápady a ako nám všetci tí Chatboti, umelé inteligencie a 3D fotky pomáhajú pri ich exekúcii.

Ivana Váleková (Jandl): V prednáške sa zameriam na najlepšie online kampane, ktoré tento rok vyhrali na najväčšom a najprestížnejšom festivale creativity na svete: Cannes Lions 2018. Cez tieto kampane budem identifikovať hlavné trendy a “must-dos” pre úspešnú a efektívnu online kampaň. Budem hovoriť o nápaditom využití voice search, o dôležitosti naplánovania všetkých fáz kampane a jej šírenia, ale aj o netradičných a nápaditých spôsoboch ako pracovať so social médiami.

 

 

Hype / Marek Didák (Creative Director & Co-Founder)
Social media 2019: aký obsah bude fungovať? Je Facebook na konci síl? Čo bude “the next big thing?” Ako sa mení správanie na sociálnych sieťach a čo z toho vyplýva pre značky? Ako tieto trendy adaptujeme v Hype? Bude fungovať IG TV?

MUW Saatchi & Saatchi / Matúš Kvas (Copywriter)
Najväčšou inováciou v digitále bude vždy nápad: Prečo sa pri tvorbe kampaní sústredíme primárne na Ideu, ako takýto nápad vzniká a ako nám pomáhajú vychytávky na sociálnych sieťach posúvať nápady

Jandl / Ivana Váleková (Senior Strategy Planner)
Najlepšie online kampane tohto roka a čo sa z nich vieme naučiť: Nápad nie je všetko. Aby sa kampaň stala virálnou, potrebuje aj dobrú stratégiu a timing. Značky, ktoré dokázali hacknúť systém a zaužívané stereotypy a vyťažiť z toho.

Moderátorom večera bude odborník Kamil Aujeský.

13. 11. (utorok)
Štart: 19:00 hod.

Lístky: bit.ly/MarketingBratislava

 

Event: www.fb.com/events/319294032185635

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Koncept vizuálnej identity pre Sereď

Projekt dizajnéra Richarda Sokola, ktorý začal ako maturitná práca, sa neskôr transformoval do osobného projektu, ktorý prináša nový pohľad na identitu mesta a kladie otázku: "Poznáš naše mesto?".
pokračovanie článku

Raňajkové Dizajn MENU: PAPER Flavour AROMA Essence

Spoločnosť Europapier Slovensko si Vás dovoľuje spolu s partnermi srdečne pozvať na raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti reklamy, marketingu,…