Saint Etienne Opera House – identita s veľkým O

Saint Etienne Opera House nedávno predstavila redizajn svojej identity. Nová tvár divadla je na jednej strane jednoduchá, no zároveň svojim spôsobom veľmi výrazná.

Hlavnou úlohou, cieľom, na ktorý bolo treba pri vytváraní novej identity myslieť bolo obnovenie puta, ktoré k nemu majú tamojší obyvatelia. Parížske štúdio Graphéine sa teda rozhodlo vytvoriť koncept, v rámci ktorého významnú úlohu zohrávajú ľudia. A úsmevy.

2

Nový logotyp totiž tvorcovia identity pretransformovali do podoby úsmevu, ktorý dopĺňa portréty rôznych ľudí. Symbol z loga v kombinácii s fotografiou vtipne vytvára písmeno O. O ako Opera.

4-Example-the-a-billboard-advertisement.-The-logotype-interacts-with-the-portrait-600x444

3

K logu sa pridalo aj osem odlišných farebných odtieňov, ktoré sa objavujú v rámci propagačných materiálov. Opere, ktorá sa zameriava vo svojom repertoári na francúzskych romantikov 19. storočia a ďalšie umelecké formy, dodáva nová identita súčasný, svieži vzhľad.

4 5 6

6-Books-for-the-2015-2016-season-600x410

 

zdroj: weandthecolor.com

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Trailer: Nový dokument o kanadskom dizajne

Dnes pre vás máme tip na dokumentárny film, ktorý vám priblíži zlatý vek grafického dizajnu v Kanade. Film nazvaný…
pokračovanie článku

Městská edice obalu ABSOLUT Vodky Lisboa

Brand Shaping Studio VOLTA bylo požádáno Absolut Vodkou, aby vytvořilo papírový obal pro město Lisabon. Série City Edition…
pokračovanie článku

5 brilantních využití 3D v infografice

Infografika je obvykle jasná, barevná a hlavně dvojrozměrná. Používá se 2D vektorové výkresy a stručné textové bubliny k vysvětlení tématu v jednoduchých…