Saint Etienne Opera House – identita s veľkým O

Saint Etienne Opera House nedávno predstavila redizajn svojej identity. Nová tvár divadla je na jednej strane jednoduchá, no zároveň svojim spôsobom veľmi výrazná.

Hlavnou úlohou, cieľom, na ktorý bolo treba pri vytváraní novej identity myslieť bolo obnovenie puta, ktoré k nemu majú tamojší obyvatelia. Parížske štúdio Graphéine sa teda rozhodlo vytvoriť koncept, v rámci ktorého významnú úlohu zohrávajú ľudia. A úsmevy.

2

Nový logotyp totiž tvorcovia identity pretransformovali do podoby úsmevu, ktorý dopĺňa portréty rôznych ľudí. Symbol z loga v kombinácii s fotografiou vtipne vytvára písmeno O. O ako Opera.

4-Example-the-a-billboard-advertisement.-The-logotype-interacts-with-the-portrait-600x444

3

K logu sa pridalo aj osem odlišných farebných odtieňov, ktoré sa objavujú v rámci propagačných materiálov. Opere, ktorá sa zameriava vo svojom repertoári na francúzskych romantikov 19. storočia a ďalšie umelecké formy, dodáva nová identita súčasný, svieži vzhľad.

4 5 6

6-Books-for-the-2015-2016-season-600x410

 

zdroj: weandthecolor.com

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kreativní snídaně s Europapier Bohemia

Europapier Bohemia si vás dovoluje spolu s dalšími partnery srdečně pozvat na snídani plnou čerstvých novinek a vizuálních lahůdek z oblasti…
pokračovanie článku

PANTONE farba roka 2013

Vedeli ste, že PANTONE farbou roka 2013 je PANTONE 17-5641 Emerald?