Známa Helvetica už nie je len font, na svoje si prídu už aj kávičkári

Helvetica je azda najznámejším a najpoužívanejším fontom na svete. Teraz však prišla s niečím novým, čo nikto nečakal – Helvetica ako značka kávy. Na svoje si tak prídu nielen copywriteri, ale aj milovníci ozajstnej kávy. Za celým projektom stojí tím Sudden Coffee , ktorí vytvorili jedinečnú praženú zmes hondurskej a kolumbijskej kávy. Podľa tímu chutí Helvetica ako tmavá čokoláda s pomarančovou kôrou.

Každé balenie kávy vzniklo pražením tých najkvalitnejších zŕn v plne uzavretom odstredivom systéme. Tento systém slúži na zablokovanie chutí a vône, čo často chýba u iných instantných káv. Nakoniec sa káva destiluje do ľahko použiteľného prášku. Ak sa rozhodnete kávu vyskúšať, zaručene vás poteší okamžitá omamná vôňa.

Zdroj: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Všetky každodenné potreby z lega

Fotograf a grafik Michal Kulesza, pochádzajúci z Bialystoku, v Poľsku, nevidí lego iba ako jeho obľúbenú hračku z detstva. Vidí v ňom  napríklad tehly, pokiaľ…
pokračovanie článku

Vyšiel FontExplorer X Pro 7 pre Mac

Riešenie, ktoré uľahčuje prácu s písmami a ich katalogizáciou prichádza s novou verziou aj pre Mac. Čo nové ponúka?
pokračovanie článku

Ach, tie obaly: Galva

Obalový dizajn pre víno, ktoré vzniklo ako rodinný projekt, stavia na minimalizmus.