Ubisoft predstavil nové logo

Herná spoločnosť prichádza s aktualizáciou svojou vizuálnej identity. Dojmy sú však rozpačité.Redizajn charakterizuje zjednodušenie tvaru špirály, ktorý ostal zachovaný. Prešiel však výraznou premenou, ktorá odstránila všetko “nadbytočné”. A to až do takej miery, že ostala jediná linka rovnakej hrúbky, kvôli čomu logo stratilo akúkoľvek hĺbku a do istej miery aj dynamiku. Čo je pri symbole špirály, ktorá je sama vyjadrením pohybu, celkom paradox.

Vývoj loga Ubisoft

Nové logo

Zmenou prešlo aj wordmark časť, v rámci ktorej sa dizajnéri pohrali s tvarom písmena “O”, ktorý odkazuje na motív špirály. Tento vcelku zaujímavý detail však takmer zaniká pod váhou symbolu loga.

Ako sa páči nové Ubisoft logo vám?

 

zdroj: underconsideration.com, blog.ubi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU – December

Spoločnosť Europapier Slovensko – divízie DESIGN PAPERS by som si Vás dovolila srdečne pozvať na RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU, ktoré sa uskutoční piatok 12.12.2014 od 9:00 hod tentokrát vo…
pokračovanie článku

Nová IKEA kampaň inšpirovaná skladačkami

Značka vo svojej novej kampani komunikuje jednoduchosť skladania svojich produktov, no zároveň odkazuje aj na svoju asistenčnú službu.
pokračovanie článku

Mercabarna: Trochu Agathy Christie, trochu genius loci

Mesto v meste Mercabarna je lokalita v Barcelone, ktorá zastrešuje najdôležitejšie tržnice a firmy v agropotravinárskom sektore. Funguje 24 hodín denne ako…