Známa Helvetica už nie je len font, na svoje si prídu už aj kávičkári

Helvetica je azda najznámejším a najpoužívanejším fontom na svete. Teraz však prišla s niečím novým, čo nikto nečakal – Helvetica ako značka kávy. Na svoje si tak prídu nielen copywriteri, ale aj milovníci ozajstnej kávy. Za celým projektom stojí tím Sudden Coffee , ktorí vytvorili jedinečnú praženú zmes hondurskej a kolumbijskej kávy. Podľa tímu chutí Helvetica ako tmavá čokoláda s pomarančovou kôrou.

Každé balenie kávy vzniklo pražením tých najkvalitnejších zŕn v plne uzavretom odstredivom systéme. Tento systém slúži na zablokovanie chutí a vône, čo často chýba u iných instantných káv. Nakoniec sa káva destiluje do ľahko použiteľného prášku. Ak sa rozhodnete kávu vyskúšať, zaručene vás poteší okamžitá omamná vôňa.

Zdroj: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Facebook predstavil novú identitu

Možno ste si všimli. A možno ani nie. Pretože Facebook je dominantne prítomný ako social platforma, ktorá ostala vizuálne…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Stolen Rum

Žiadna nostalgia, lode, sudy, kosti, slama ani piráti. Zdá sa, že tomuto dizajnu je na prvý pohľad všetko…
pokračovanie článku

InDesign tip 3: Klávesa ALT

InDesign je výkonný nástroj, ktorý ponúka veľa možností pre zalamovanie a sadzbu dokumentov. Niekedy sa však môže zísť aj…