Známa Helvetica už nie je len font, na svoje si prídu už aj kávičkári

Helvetica je azda najznámejším a najpoužívanejším fontom na svete. Teraz však prišla s niečím novým, čo nikto nečakal – Helvetica ako značka kávy. Na svoje si tak prídu nielen copywriteri, ale aj milovníci ozajstnej kávy. Za celým projektom stojí tím Sudden Coffee , ktorí vytvorili jedinečnú praženú zmes hondurskej a kolumbijskej kávy. Podľa tímu chutí Helvetica ako tmavá čokoláda s pomarančovou kôrou.

Každé balenie kávy vzniklo pražením tých najkvalitnejších zŕn v plne uzavretom odstredivom systéme. Tento systém slúži na zablokovanie chutí a vône, čo často chýba u iných instantných káv. Nakoniec sa káva destiluje do ľahko použiteľného prášku. Ak sa rozhodnete kávu vyskúšať, zaručene vás poteší okamžitá omamná vôňa.

Zdroj: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Jazz Wine Bottle

Jazz Kamp Kranj je malý neziskový jazzový festival, kde je vstup zdarma. Po 15 letech provozování a s novými většími…
pokračovanie článku

Center design stojí za minimalistickým obalem United Sodas of America

Společnost Center Design vytvořila velmi odvážný a dynamický vzhled nápojové značky United Sodas of America, jejímž cílem je vytvořit revoluci v oblasti kvalitních a zábavných nealkoholických nápojů s modernímu příchutěmi.