V centre komunikačnej stratégie bolo od začiatku jasné posolstvo, ktoré chceli jej autori cez dizajn tlmočiť – šťastie pre každého. Práve to však môže byť náročné stvárniť v univerzálnej podobe, keďže predstava o radosti a šťastí je u ľudí často rôzna.
Dizajnéri preto hľadali odpoveď aj v rozhovoroch so známymi či rodinou. Odpovede na otázku, čo ich robí šťastnými, boli síce odlišné, no často sa zhodovali v jednej veci. Radosť robia maličkosti.
Práve na tento fakt teda chce odkazovať nový branding Felicidad. V centre stojí logotyp, ktorý priamo v sebe nesie úsmev ako esenciu radosti. Diakritika použitá na spôsob očí tu už bolo nespočetne veľa krát, no prepojenie dvojice i a nos, ktorý vznikol vďaka upravenému c tento motív prezentujú neopozeraným spôsobom. Logu dávajú originálny nádych s hravou bezprostrednosťou.
Branding pracuje s pestrou paletou – základné farby dopĺňa nenápadnými aj výraznými odtieňmi, ktoré je možné používať podľa potreby. Jadro tvorí čierno-žltá kombinácia.
Výsledok pôsobí veselo a nenútene, presne ako prirodzená radosť, ktorú chce pekáreň svojimi produktmi prinášať.
zdroj: Invade Design