Triumf nad typickým
Branding od začiatku evokuje dojem uvoľnenosti a zábavy, ktorá možno sprevádzala aj jeho vývoj. Výraznú typografiu s alternáciou rezu medzi dvojicou slov v názve, dopĺňa symbol horiaceho sudu ako priamočiary odkaz na značku.
Písmo Solenizant od poľského kolektívu Laïc dáva obalom vína dostatok výbušnej energie, aby na policiach vinotéky pritiahli menšiu explóziu pozornosti.
Logo výborne vyzerá aj na ďalších aplikáciách z reálneho sveta. Či už máme na mysli drevené plakety, krabice alebo korky, sú to práve štruktúry a materiály, ktoré logu dodávajú ďalší rozmer a podčiarkujú jeho rukodielnu estetiku.
Etikety tónované podľa druhu vína majú vždy logo zladené s podkladom s akcentom v podobe plameňa, ktorý je vždy v kontrastnej farbe a zdôrazňuje tak iskru tejto fľaškovanej vzbury.
Kompletný branding vznikol pod hlavičkou kalifornského štúdia MiresBall.
zdroj: MiresBall, Barrel Riot