Heinz predstavil limitovanú “Vegan” edíciu konzerv

Svetoznáme fazule majú nový limitovaný dizajn, ktorý obsahuje dôležitú pripomienku.

Obal je súčasťou kampane značky v rámci tzv. Veganuary. Ide o iniciatívu, ktorá motivuje ľudí vyskúšať 31 dní bez konzumácie živočíšnych produktov. Namiesto obvyklého brandingu obsahuje predná strana plechovky slovnú hračku. Práve ňou značka zdôrazňuje, že fazule sú vegánske. Odjakživa.

 

zdroj: dieline.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logokvíz II. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa zaujímavú knihu. Tým štastlivcom je…
pokračovanie článku

Adobe Fresco už aj na Windows

Nový program pre digitálnu grafiku a ilustráciu môžu majitelia iPadu už nejaký čas využívať. Teraz prišiel rad aj na…
pokračovanie článku

Nápaditý koncept obalů mléčných výrobků MILKME

Plastovým obalům už snad odzvonilo, přesto nás nadchnul tento výrazný a nápaditý koncept. Cílem bylo vytvořit název, vizuální koncepci a jedinečný obal mléčných výrobků.