Heinz predstavil limitovanú “Vegan” edíciu konzerv

Svetoznáme fazule majú nový limitovaný dizajn, ktorý obsahuje dôležitú pripomienku.

Obal je súčasťou kampane značky v rámci tzv. Veganuary. Ide o iniciatívu, ktorá motivuje ľudí vyskúšať 31 dní bez konzumácie živočíšnych produktov. Namiesto obvyklého brandingu obsahuje predná strana plechovky slovnú hračku. Práve ňou značka zdôrazňuje, že fazule sú vegánske. Odjakživa.

 

zdroj: dieline.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Designers Revolution Bundle s 96% zľavou!

Design Bundles najnovšie prichádzajú s kolekciou, v rámci ktorej môžete získať vyše 3 000 grafických elementov. Ide o najväčší balík, ktorý sa…
pokračovanie článku

100 ikon od Icons Mind zadarmo!

Na graphicburger môžete bezplatne získať  jednoduchý, no zároveň komplexný set ikoniek od Icons Mind. Tí majú na svedomí…
pokračovanie článku

Ktoré modely Mac sú kompatibilné s Pro Display XDR?

Nový profesionálny displej od Apple ponúka používateľom pôsobivé parametre. 32 palcová uhlopriečka a 6K rozlíšenie sú určené najmä profesionálom.…