Heinz predstavil limitovanú “Vegan” edíciu konzerv

Svetoznáme fazule majú nový limitovaný dizajn, ktorý obsahuje dôležitú pripomienku.

Obal je súčasťou kampane značky v rámci tzv. Veganuary. Ide o iniciatívu, ktorá motivuje ľudí vyskúšať 31 dní bez konzumácie živočíšnych produktov. Namiesto obvyklého brandingu obsahuje predná strana plechovky slovnú hračku. Práve ňou značka zdôrazňuje, že fazule sú vegánske. Odjakživa.

 

zdroj: dieline.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kalendár ocenený cenou RedDot Award

Všetci vieme, aké dôležité a zároveň náročné je sledovanie rôznych projektov v čase. Platí to najmä pre väčšie firmy, ale…
pokračovanie článku

Podpor DeTePe a získaj darček

Viac kvalitných článkov, viac návodov, tipov a trikov, zaujímavé seriály, ale aj viac súťaží,… To je len zlomok toho,…