Vizuálna identita Niemand Dry Gin

Nemecký Niemand Dry Gin je nová značka prémiového alkoholu, ktorý ponúka sviežu a pestrú chuť. A takto ju do novej identity spracovala agentúra Qoop z Hannoveru.

Ručne vyberané ingrediencie, množstvo bylín, jemná chuť. To sú charakteristiky nápoja, ktorému bolo potrebné navrhnúť komplexnú identitu. Qoop prišla s riešením, ktoré stavia na výraznej typografii, vzorovaných podkladoch a ružovej farbe.

NiemandDryGin_Flasche1 NiemandDryGin_7NiemandDryGin_5NDG_1 NiemandDryGin_4NiemandDryGin_314-Some-promotional-cards-with-product-information

Pre klienta zabezpečili celkový návrh corporate identity, webdizajn, produktové fotografie, návrh tlačovín ako aj obalov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Noc osobností dizajnu

4. september o 20:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava, Slovakia Získať lístky
pokračovanie článku

Nový partner – DTP Tools

DTP Tools ponúka množstvo zaujímavých plug-inov pre InDesign, QuarkXPress a FrameMaker. DTP Tools, ako partner DeTePe, ponúka našim registrovaným čitateľom zľavu…
pokračovanie článku

Logokvíz V. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa knihu Super Graphic: A Visual Guide to the Comic Book Universe. Tým…
pokračovanie článku

Font dňa – Lito (od 6$)

Dizajnér: Mateusz Machalski Vydavateľ: Borutta Dátum vytvorenia: 2013