Vizuálna identita Niemand Dry Gin

Nemecký Niemand Dry Gin je nová značka prémiového alkoholu, ktorý ponúka sviežu a pestrú chuť. A takto ju do novej identity spracovala agentúra Qoop z Hannoveru.

Ručne vyberané ingrediencie, množstvo bylín, jemná chuť. To sú charakteristiky nápoja, ktorému bolo potrebné navrhnúť komplexnú identitu. Qoop prišla s riešením, ktoré stavia na výraznej typografii, vzorovaných podkladoch a ružovej farbe.

NiemandDryGin_Flasche1
NiemandDryGin_7NiemandDryGin_5NDG_1
NiemandDryGin_4NiemandDryGin_31
4-Some-promotional-cards-with-product-information

Pre klienta zabezpečili celkový návrh corporate identity, webdizajn, produktové fotografie, návrh tlačovín ako aj obalov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Túto PIZZA krabicu chcete mať doma!

V Hradci Králové nedávno otvorili novú pizzériu. Na tom by nemuselo byť nič zaujímavé. Za zmienku však stojí…
pokračovanie článku

Color Management Handbook od EIZO je tu!

Spoločnosť EIZO, ktorá sa zaoberá navrhovaním, vývojom a výrobou monitorov a periférií, sprístupnila novú verziu svojej príručky. Tá je veľmi…
pokračovanie článku

Tričko ako MockUp zadarmo

Stiahnite si zadarmo ľahko použiteľný MockUp trička vo formáte PSD.