Vizuálna identita Niemand Dry Gin

Nemecký Niemand Dry Gin je nová značka prémiového alkoholu, ktorý ponúka sviežu a pestrú chuť. A takto ju do novej identity spracovala agentúra Qoop z Hannoveru.

Ručne vyberané ingrediencie, množstvo bylín, jemná chuť. To sú charakteristiky nápoja, ktorému bolo potrebné navrhnúť komplexnú identitu. Qoop prišla s riešením, ktoré stavia na výraznej typografii, vzorovaných podkladoch a ružovej farbe.

NiemandDryGin_Flasche1 NiemandDryGin_7NiemandDryGin_5NDG_1 NiemandDryGin_4NiemandDryGin_314-Some-promotional-cards-with-product-information

Pre klienta zabezpečili celkový návrh corporate identity, webdizajn, produktové fotografie, návrh tlačovín ako aj obalov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Set vianočných prvkov za 14 dolárov!

Dnes pre vás máme tip na set vektorových prvkov, ktoré sa vám môžu hodiť pri vianočných dizajnoch. Čo…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Upperhand Gin

Když v roce 2018 Alberto Borin přišel do BrandOpus, měl nápad na vybudování značky, která by představovala jeho přístup…