Vizuálna identita Niemand Dry Gin

Nemecký Niemand Dry Gin je nová značka prémiového alkoholu, ktorý ponúka sviežu a pestrú chuť. A takto ju do novej identity spracovala agentúra Qoop z Hannoveru.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ak máte na stole kalendár

Tak mi prestali vyrábať kalendár…, povedal môj priateľ a šéf svojej úspešnej firmy. Znelo to takmer ako: Tak nám…
pokračovanie článku

Abeceda mesta

Projekt dizajnéra Ranganatha Krishnamaniho kombinuje zaujímavým spôsobom dve veci. Písmená a mestskú architektúru.
pokračovanie článku

S VŠVU na rezidenciu do Paríža už tento rok

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave sa ako prvá vysoká škola v regióne stala partnerom Cité internationale des arts, medzinárodného centra pre umelecké rezidencie v Paríži. V spolupráci so Slovenským inštitútom v Paríži už tento rok vyšlú do Francúzska prvú rezidentku alebo rezidenta.