Vizuálna identita Niemand Dry Gin

Nemecký Niemand Dry Gin je nová značka prémiového alkoholu, ktorý ponúka sviežu a pestrú chuť. A takto ju do novej identity spracovala agentúra Qoop z Hannoveru.

Ručne vyberané ingrediencie, množstvo bylín, jemná chuť. To sú charakteristiky nápoja, ktorému bolo potrebné navrhnúť komplexnú identitu. Qoop prišla s riešením, ktoré stavia na výraznej typografii, vzorovaných podkladoch a ružovej farbe.

NiemandDryGin_Flasche1 NiemandDryGin_7NiemandDryGin_5NDG_1 NiemandDryGin_4NiemandDryGin_314-Some-promotional-cards-with-product-information

Pre klienta zabezpečili celkový návrh corporate identity, webdizajn, produktové fotografie, návrh tlačovín ako aj obalov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Konica Minolta: máme novinku pre potlač vlnitej lepenky

Spoločnosť Konica Minolta predstavila svoju aktuálnu novinku PKG-675i. Ide o Digitálnu injektová tlačiareň s atramentom na vodnej báze, ktorá otvára priestor nízkonákladovej tlači s personalizáciou obalov z vlnitej, skladanej lepenky. Novinka ponúka tlačiarom, marketingovým oddeleniam, majiteľom rôznych značiek jednoduché riešenie pre výrobu zákazkových obalov, čo zodpovedá trendu smerujúcemu k ešte viac personifikovanej tlači na vlnitú lepenku a kartón.
pokračovanie článku

Paper craft – profi vystrihovačky

Pamätáte si ešte časy ABCčiek a ich papierových modelov? Možno ste aj dva-tri zlepili. Pre prípad, že sa vám…