Vizuálna identita Niemand Dry Gin

Nemecký Niemand Dry Gin je nová značka prémiového alkoholu, ktorý ponúka sviežu a pestrú chuť. A takto ju do novej identity spracovala agentúra Qoop z Hannoveru.

Ručne vyberané ingrediencie, množstvo bylín, jemná chuť. To sú charakteristiky nápoja, ktorému bolo potrebné navrhnúť komplexnú identitu. Qoop prišla s riešením, ktoré stavia na výraznej typografii, vzorovaných podkladoch a ružovej farbe.

NiemandDryGin_Flasche1 NiemandDryGin_7NiemandDryGin_5NDG_1 NiemandDryGin_4NiemandDryGin_314-Some-promotional-cards-with-product-information

Pre klienta zabezpečili celkový návrh corporate identity, webdizajn, produktové fotografie, návrh tlačovín ako aj obalov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Adobe Fresco už aj na Windows

Nový program pre digitálnu grafiku a ilustráciu môžu majitelia iPadu už nejaký čas využívať. Teraz prišiel rad aj na…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Stolen Rum

Žiadna nostalgia, lode, sudy, kosti, slama ani piráti. Zdá sa, že tomuto dizajnu je na prvý pohľad všetko…