Vizuálna identita Niemand Dry Gin

Nemecký Niemand Dry Gin je nová značka prémiového alkoholu, ktorý ponúka sviežu a pestrú chuť. A takto ju do novej identity spracovala agentúra Qoop z Hannoveru.

Ručne vyberané ingrediencie, množstvo bylín, jemná chuť. To sú charakteristiky nápoja, ktorému bolo potrebné navrhnúť komplexnú identitu. Qoop prišla s riešením, ktoré stavia na výraznej typografii, vzorovaných podkladoch a ružovej farbe.

NiemandDryGin_Flasche1 NiemandDryGin_7NiemandDryGin_5NDG_1 NiemandDryGin_4NiemandDryGin_314-Some-promotional-cards-with-product-information

Pre klienta zabezpečili celkový návrh corporate identity, webdizajn, produktové fotografie, návrh tlačovín ako aj obalov.

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nová lepiaca linka v Tlačiarňach Bardejov

Začiatkom mája sa v Tlačiarňach Bardejov uskutočnila významná inštalácia lepiacej linky Anden 760C pre skladanie a lepenie krabičiek z hladkej lepenky.
pokračovanie článku

Font dňa – Fraktion Sans

Ďalšie diely seriálu Font dňa – Fraktion Sans (26. júna 2020)