Ubisoft predstavil nové logo

Herná spoločnosť prichádza s aktualizáciou svojou vizuálnej identity. Dojmy sú však rozpačité.Redizajn charakterizuje zjednodušenie tvaru špirály, ktorý ostal zachovaný. Prešiel však výraznou premenou, ktorá odstránila všetko “nadbytočné”. A to až do takej miery, že ostala jediná linka rovnakej hrúbky, kvôli čomu logo stratilo akúkoľvek hĺbku a do istej miery aj dynamiku. Čo je pri symbole špirály, ktorá je sama vyjadrením pohybu, celkom paradox.

Vývoj loga Ubisoft

Nové logo

Zmenou prešlo aj wordmark časť, v rámci ktorej sa dizajnéri pohrali s tvarom písmena “O”, ktorý odkazuje na motív špirály. Tento vcelku zaujímavý detail však takmer zaniká pod váhou symbolu loga.

Ako sa páči nové Ubisoft logo vám?

 

zdroj: underconsideration.com, blog.ubi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kreativní snídaně – Europapier Praha

Po 2 letech čekání je konečně tady! Další z řady Kreativních snídaní tentokrát na téma Zušlechťování materiálů.
pokračovanie článku

Pfizer predstavil nové logo

Jedna z najskloňovanejších značiek roka 2020 redizajnovala po siedmych dekádach.
pokračovanie článku

Noc event marketingu

21. apríl, 19:00 – 23:00 CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava