Herná spoločnosť prichádza s aktualizáciou svojou vizuálnej identity. Dojmy sú však rozpačité.Redizajn charakterizuje zjednodušenie tvaru špirály, ktorý ostal zachovaný. Prešiel však výraznou premenou, ktorá odstránila všetko “nadbytočné”. A to až do takej miery, že ostala jediná linka rovnakej hrúbky, kvôli čomu logo stratilo akúkoľvek hĺbku a do istej miery aj dynamiku. Čo je pri symbole špirály, ktorá je sama vyjadrením pohybu, celkom paradox.
Vývoj loga Ubisoft
Nové logo
Zmenou prešlo aj wordmark časť, v rámci ktorej sa dizajnéri pohrali s tvarom písmena “O”, ktorý odkazuje na motív špirály. Tento vcelku zaujímavý detail však takmer zaniká pod váhou symbolu loga.
Ako sa páči nové Ubisoft logo vám?
zdroj: underconsideration.com, blog.ubi.com