Svetoznámy cestovný poradca nedávno rebrandoval v spolupráci s Mother Design.
Spoločnosť sa od svojho založenia v roku 2000 etablovala ako jednotka v poskytovaní informácií pre cestovateľov. Mesačne portál navštívi 460 miliónov ľudí, ktorý na ňom môžu získať prehľad o tom, čo navštíviť, zažiť, ochutnať a vidieť. Logo, ktorým sa Tripadvisor prezentoval, však už potrebovalo trochu oprášiť a podporiť tak spomínanú pozíciu lídra.
Edit>Simplify…
Ollie, ako sa soví maskot volá, je po novom stvárnený o čosi priamejšie s menej delikátnymi prvkami a silnejšími líniami. To ostatne platí aj pre zvyšok loga z viacerých aspektov. Namiesto štyroch farieb využíva primárne logo iba jednu, resp. v alternatívnej verzii dve farby. Takisto aj samotný wordmark necituje farebné delenie na trip a advisor z pôvodného loga.
Výsledkom je čistý vzhľad a výraznejší vzhľad. Na druhej strane predchodca, napriek (alebo práve vďaka) svojej mierne hipisáckej náture s divokou farebnosťou, bol o čosi unikátnejší a pomáhal značku na prvý pohľad odlíšiť. Napríklad – najmä v malých aplikáciách – môže pri letmom pohľade monofarebná Ollie v zelenom poli evokovať symbol z loga Spotify.
Bezpätkový Trip
Wordmark zložka nového loga využíva custom písmo od Colophon Foundry nazvané Trip Sans. Jeho rodina obsahuje celkovo 8 rezov – Od Mono po Ultra. Samotnému logu sekunduje farebná paleta, ktorá spolu s ikonkami slúži na ďalšie rozvíjanie identity. Farebnosť je navrhnutá s ohľadom na poskytnutie širokých možností pre komunikáciu. Obsahuje výrazné aj menej nápadné odtiene, z ktoré možno vyberať podľa kontextu.
Trip sans
Farebná paleta
Ikonky v kombinácii s textom
Celkovo ide o vydarený redizajn, ktorý napĺňa svoje poslanie aj keď možno by v jadre novej identity neškodilo zachovať niečo z hravej nátury predchodu.
Čo hovoríte na nové logo Tripadvisoru vy?