Tripadvisor má nové logo!

Svetoznámy cestovný poradca nedávno rebrandoval v spolupráci s Mother Design.

Spoločnosť sa od svojho založenia v roku 2000 etablovala ako jednotka v poskytovaní informácií pre cestovateľov. Mesačne portál navštívi 460 miliónov ľudí, ktorý na ňom môžu získať prehľad o tom, čo navštíviť, zažiť, ochutnať a vidieť. Logo, ktorým sa Tripadvisor prezentoval, však už potrebovalo trochu oprášiť a podporiť tak spomínanú pozíciu lídra.

Edit>Simplify…

Ollie, ako sa soví maskot volá, je po novom stvárnený o čosi priamejšie s menej delikátnymi prvkami a silnejšími líniami. To ostatne platí aj pre zvyšok loga z viacerých aspektov. Namiesto štyroch farieb využíva primárne logo iba jednu, resp. v alternatívnej verzii dve farby. Takisto aj samotný wordmark necituje farebné delenie na trip a advisor z pôvodného loga.

Výsledkom je čistý vzhľad a výraznejší vzhľad. Na druhej strane predchodca, napriek (alebo práve vďaka) svojej mierne hipisáckej náture s divokou farebnosťou, bol o čosi unikátnejší a pomáhal značku na prvý pohľad odlíšiť. Napríklad – najmä v malých aplikáciách – môže pri letmom pohľade monofarebná Ollie v zelenom poli evokovať symbol z loga Spotify.

Bezpätkový Trip

Wordmark zložka nového loga využíva custom písmo od Colophon Foundry nazvané Trip Sans. Jeho rodina obsahuje celkovo 8 rezov – Od Mono po Ultra. Samotnému logu sekunduje farebná paleta, ktorá spolu s ikonkami slúži na ďalšie rozvíjanie identity. Farebnosť je navrhnutá s ohľadom na poskytnutie širokých možností pre komunikáciu. Obsahuje výrazné aj menej nápadné odtiene, z ktoré možno vyberať podľa kontextu.

Trip sans

Farebná paleta

Ikonky v kombinácii s textom

Celkovo ide o vydarený redizajn, ktorý napĺňa svoje poslanie aj keď možno by v jadre novej identity neškodilo zachovať niečo z hravej nátury predchodu.

Čo hovoríte na nové logo Tripadvisoru vy?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Rozhovor vítězky Národní ceny za studentský design 2022 – Kateřina Puncmannová

Seznamujeme vás s oceněnými účastníky soutěže Národní cena za studentský design 2022. Diskusi o duševním zdraví se v současné době konečně začíná věnovat více prostoru, přesto však ve společnosti stále přetrvávají různé mylné představy či předsudky. Jak to doopravdy chodí na psychiatrickém oddělení se Kateřina Puncmannová snaží přiblížit veřejnosti ve své knize K2O, která byla oceněna cenou Národní cena za studentský design 2022 *GRAND.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – UEMIYA ledová lisovaná šťáva

„Zrození rostliny pochází z přírodního zemědělství a stravy, následované přirozeným růstem ovoce a zeleniny, která obsahuje energii nebe a země. Touto energií udržujeme…
pokračovanie článku

5 bokeh pozadí zadarmo

Sada piatich rozostrených pozadi rozmeru 2 500 x 1 750 px na stiahnutie zadarmo.