Súťaž o najlepšie zamietnuté logo!

Určite sa to každému stalo aspoň raz. Logo, ktoré klient zmietol zo stola. Čo sa vlastne s takým návrhom dá ďalej robiť? Zahodiť. A možno nie. Nedávno som totiž narazil na celkom netradičnú grafickú súťaž. Londýnska spoločnosť Print Express v rámci promo kampane prišla so zaujímavým nápadom. Ak máte teda niekde doma v “šuplíku” zamietnuté logo či dve, čítajte ďalej.

Stačí nahrať na ich stránke vaše výtvory, ktoré neprežili cestu k realizácii a môžete vyhrať Amazon poukážku v hodnote 500 dolárov! V hre sú aj rôzne ceny od sponzorov súťaže, medzi ktorými nájdete aj Basecamp, Codeschool, GitHub či Squarespace. Zapojiť sa môžete do štvrtého júla cez web rejectedlogocompetition.com. Prihlasovanie funguje cez Twitter účet.

Ak sa aj nechystáte zúčastniť ako súťažiaci, môžete hlasovať za tie návrhy, ktoré sa vám páčia. Tu je zopár súťažiacich:

2

windfinal

sovereign-outdoors-alt Z3Audiolabs   yag

cover

 

zdroj: designtaxi.com, rejectedlogocompetition.com

2 comments
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Basecamp “stráca” tvár s novým logom

Platforma pre organizáciu projektov nedávno predstavila svoje aktualizované logo. In-house facelift sa vybral serióznejším a viac technicky orientovaným smerom.…