Prvé logo, ktoré Netflix používal iba tri roky, vtedy ešte obsahovalo veľké F v názve. Meno spoločnosti rozdeľoval prvok filmového pásu v špirále. Ani nástupca pôvodného loga sa na pozícii dlho neohrial. Čiernožlté logo s prvkom TV obrazovky vydržalo Netflixu necelý rok.
V roku 2001 predstavila spoločnosť redizajn, ktorý už výraznejšie pripomínal dnešnú podobu loga. Typografické logo s kapitálkovým názvom v bielej a efektom kontrastného 3D tieňovania písmen na červenej bolo predohrou k súčasnému dizajnu, ktorý Netflix uviedol v roku 2014.
Aktuálne logo prešlo zjednodušením do dvojrozmernej verzie v červenej farbe. K nemu o dva roky neskôr pribudol aj samostatný emblém N. Ten streamovacia platforma používa ako doplnok, ktorým označuje svoje pôvodné formáty alebo ako ikonku mobilnej apky.
zdroj: Business Insider