SOGA zabezpečuje organizovanie aukcií diel výtvarného a vizuálneho umeni naživo aj v online priestore, ako aj sprostredkovanie predaja diel. Ten okrem spomínaných aukcií prebieha aj v rámci predajných výstav a (výnimočne) komisionálnej ponuky. Inštitúcia takisto ponúka aj znalecké posudky, ktoré slúžia na overenie pravosti diel.
Po zmene vlastníkov a priestorov cítila SOGA aj potrebu mentálneho a vizuálneho reštartu. S týmto cieľom oslovila štúdio Milk, ktoré zastrešilo refresh vizuálnej identity, vrátane aktualizácie loga. Úlohou novej vizuálnej identity je prezentovať spoločnosť ako stabilnú, tradičnú a konzervatívnu. Nová značka by mala byť garantom kvality, a zároveň by nemala príliš pútať pozornosť. Vo sfére umenia, kde je dôraz kladený na umelecké diela, dáva tento prístup zmysel. Treba povedať, že výsledok dobre triafa tento pomer medzi vizuálne príťažlivým riešením a tým, ktoré zároveň ostáva inteligentne v pozadí.
Na tvorbe logotypu, z ktorého následne vzniklo aj celé písmo na mieru, pracoval Ondrej Jób. Po testovaní viacerých prístupov bolo vybrané elegantné serifové logo s nízkym kontrastom, originálnou konštrukciou písmena „g“ a v žánri serifového písma netradičným jednobruškovým písmenom „a“.
Staré vs. nové
Z logotypu bolo neskôr odvodené kompletné písmo na mieru
Ukážka škálovania na printovej obálke
zdroj: Milk, Ondrej Jób