Kampaň kanadskej Alzheimer Society nezabúda na opatrovateľov

Printový vizuál pre Federation of Quebec Alzheimer Societies silnou metaforou upozorňuje na prehliadanú skutočnosť.

Na fotografii vidno opatrovateľku, ktorá sa stará o človeka s Alzheimerom. Jej identita je však prekrytá množstvom post-it papierok v odtieňoch, ktoré obsahujú rôzne úlohy denného či dlhodobého charakteru.

Metafora, ktorá je vďaka chameléonskemu efektu mierne utlmená, chce upriamiť pozornosť na fakt, že pri starostlivosti o milovanú osobu plnej rôznych úkonov, často ľudia môžu zabúdať na seba.

Vizuál vytvorila agentúra Cossette, o ktorej sme nedávno písali aj v súvislosti s peknou ilustrovanou kampaňou pre Amnesty International.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Hľadá sa interný grafický dizajnér

Si skúsený kreatívny DTP operátor alebo grafik z reklamnej agentúry alebo tlačiarne? Si unavený z nekonečných tendrov a nárazovej práce. Chcel…
pokračovanie článku

Set flat ikoniek zadarmo!

Dnes pre  vás máme tip na set ikoniek s letnou, plážovou tematikou. Aktuálne si ich môžete bezplatne stiahnuť z The…