Kampaň kanadskej Alzheimer Society nezabúda na opatrovateľov

Printový vizuál pre Federation of Quebec Alzheimer Societies silnou metaforou upozorňuje na prehliadanú skutočnosť.

Na fotografii vidno opatrovateľku, ktorá sa stará o človeka s Alzheimerom. Jej identita je však prekrytá množstvom post-it papierok v odtieňoch, ktoré obsahujú rôzne úlohy denného či dlhodobého charakteru.

Metafora, ktorá je vďaka chameléonskemu efektu mierne utlmená, chce upriamiť pozornosť na fakt, že pri starostlivosti o milovanú osobu plnej rôznych úkonov, často ľudia môžu zabúdať na seba.

Vizuál vytvorila agentúra Cossette, o ktorej sme nedávno písali aj v súvislosti s peknou ilustrovanou kampaňou pre Amnesty International.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V žiare reflektorov – nové logo pre Oscary

Ceny Filmovej akadémie majú novú tvár. Nová identita bola predstavená len nedávno a stojí za ňou agentúra 180LA. Debaty…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Mayhaven

Zázvorový likér z AIR Distillerie V Gatineau v Kanadě je přirozeně vyvážený. Obsahuje povznášející chutě jeho kořenů a filtrovaných pramenitých vod. Zlaté textury…
pokračovanie článku

Mockupy vizitiek a tabletu zadarmo!

Na graphicburger aktuálne môžete zadarmo získať 9 mockupov vizitiek a tabletu. Súbory vo formáte PSD sú rozdelené do vrstiev…