Kampaň kanadskej Alzheimer Society nezabúda na opatrovateľov

Printový vizuál pre Federation of Quebec Alzheimer Societies silnou metaforou upozorňuje na prehliadanú skutočnosť.

Na fotografii vidno opatrovateľku, ktorá sa stará o človeka s Alzheimerom. Jej identita je však prekrytá množstvom post-it papierok v odtieňoch, ktoré obsahujú rôzne úlohy denného či dlhodobého charakteru.

Metafora, ktorá je vďaka chameléonskemu efektu mierne utlmená, chce upriamiť pozornosť na fakt, že pri starostlivosti o milovanú osobu plnej rôznych úkonov, často ľudia môžu zabúdať na seba.

Vizuál vytvorila agentúra Cossette, o ktorej sme nedávno písali aj v súvislosti s peknou ilustrovanou kampaňou pre Amnesty International.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Švajčiarsky modernizmus a punk rock

Newyorský grafický dizajnér Mike Joyce prepojil v projekte nazvanom Swissted dve svoje hlavné vášne – Švajčiarsky modernizmus a rockovú hudbu…
pokračovanie článku

VÝSTAVA: Ateliér dizajnu Vizuálna komunikácia

Miesto: Satelit, Výstavný a informačný bod SCD, Hurbanove kasárne, Kollárovo nám., Bratislava Otváracie hodiny: 13:00 – 18:00, okrem pondelka…
pokračovanie článku

Ney Type – nové písmo MS 2018

Nedávne majstrovstvá sveta vo futbale so sebou okrem iného priniesli aj nový font. Jeho autorom je brazílsky art…