Kampaň kanadskej Alzheimer Society nezabúda na opatrovateľov

Printový vizuál pre Federation of Quebec Alzheimer Societies silnou metaforou upozorňuje na prehliadanú skutočnosť.

Na fotografii vidno opatrovateľku, ktorá sa stará o človeka s Alzheimerom. Jej identita je však prekrytá množstvom post-it papierok v odtieňoch, ktoré obsahujú rôzne úlohy denného či dlhodobého charakteru.

Metafora, ktorá je vďaka chameléonskemu efektu mierne utlmená, chce upriamiť pozornosť na fakt, že pri starostlivosti o milovanú osobu plnej rôznych úkonov, často ľudia môžu zabúdať na seba.

Vizuál vytvorila agentúra Cossette, o ktorej sme nedávno písali aj v súvislosti s peknou ilustrovanou kampaňou pre Amnesty International.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nové metalické odstíny PANTONE

PANTONE, specialista na profesionální barevné standardy, vydal svou nejnovější kolekci „Metallic Shimmers“, která designéru umožní vylepšovat jejich návrhy. Kolekce…
pokračovanie článku

Aplikácie pre grafikov na Android tablety

Nedávno sme na DeTePe písali o aplikácii, ktorá prináša nový level využívania iPadu ako grafického tabletu. Tá je však…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Moo Iogurte

Minimalizmus. To je pojem, ktorý vystihuje obal tohto jogurtu. Veľa bieleho miesta, ktorému dominuje mono logo značky. Navyše,…