Kampaň kanadskej Alzheimer Society nezabúda na opatrovateľov

Printový vizuál pre Federation of Quebec Alzheimer Societies silnou metaforou upozorňuje na prehliadanú skutočnosť.

Na fotografii vidno opatrovateľku, ktorá sa stará o človeka s Alzheimerom. Jej identita je však prekrytá množstvom post-it papierok v odtieňoch, ktoré obsahujú rôzne úlohy denného či dlhodobého charakteru.

Metafora, ktorá je vďaka chameléonskemu efektu mierne utlmená, chce upriamiť pozornosť na fakt, že pri starostlivosti o milovanú osobu plnej rôznych úkonov, často ľudia môžu zabúdať na seba.

Vizuál vytvorila agentúra Cossette, o ktorej sme nedávno písali aj v súvislosti s peknou ilustrovanou kampaňou pre Amnesty International.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Národní cena za studentský design 2023 – vyhlášení výsledků

Národní cena za studentský design 2023 slaví třiatřicáté výročí! Poprvé byla vyhlášena Design Cabinetem CZ v roce 2008. Navazuje však na soutěž, kterou organizovalo od roku 1991 do roku 2007 Design centrum České republiky. Mladí designéři všech typů škol soutěžili o Národní cenu za studentský design a o ocenění Vynikající studentský design a Dobrý studentský design.
pokračovanie článku

Rozkošné GIF obrázky od Yoyo the Rice-corpse

Londýnsky ilustrátor Yoyo the Rice-corpse je späť s novou sériou očarujúcich GIF obrázkov. Tentokrát jeho séria obsahuje kolekciu malých…
pokračovanie článku

Prague Zine Fest

Prague Zine Festival je prodejní výstava s doprovodným programem. Klade si za cíl propagovat podomácku vydávané malonákladové publikace- ziny,…