Kampaň kanadskej Alzheimer Society nezabúda na opatrovateľov

Printový vizuál pre Federation of Quebec Alzheimer Societies silnou metaforou upozorňuje na prehliadanú skutočnosť.

Na fotografii vidno opatrovateľku, ktorá sa stará o človeka s Alzheimerom. Jej identita je však prekrytá množstvom post-it papierok v odtieňoch, ktoré obsahujú rôzne úlohy denného či dlhodobého charakteru.

Metafora, ktorá je vďaka chameléonskemu efektu mierne utlmená, chce upriamiť pozornosť na fakt, že pri starostlivosti o milovanú osobu plnej rôznych úkonov, často ľudia môžu zabúdať na seba.

Vizuál vytvorila agentúra Cossette, o ktorej sme nedávno písali aj v súvislosti s peknou ilustrovanou kampaňou pre Amnesty International.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Corporative Sans s uvádzacou zľavou 83%!

Hype for Type má aktuálne v ponuke písmo Corporative Sans so zaujímavou zľavou. 64 rezov, ktoré rodina obsahuje, môžete…
pokračovanie článku

Font dňa – Ollie

zľava 50% do 31. januára k dispozícii vo všetkých štýloch            
pokračovanie článku

Minimalistické postery Londýnskeho metra

Kreatívci zo spoločnosti M&C Saatchi  mesiace spolupracovali s umelcom Robom Baileym na sérii živých ilustrovaných posterov pre Transport for London…