Keď sa vytiahnu pastelky – farby, ktoré sú synonymom svetových značiek III.

Farba je pre dizajn jedným z najdôležitejších prvkov. Napriek tomu, že sa jej často neprikladá až taký význam, dokáže výsledný návrh ovplyvniť viac, než si myslíme. V prípade brandingu to snáď platí aj dvakrát. Pozrime sa teda na pár príkladov, kedy sa farba stala takmer synonymom značky – v tretej časti nášho seriálu.

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Valentínsky design bundle so zľavou 94%

Pripravte sa na valentínske grafiky. Design Bundles najnovšie prichádzajú s valentínskou kolekciou, v rámci ktorej môžete získať vyše 1200 grafických…
pokračovanie článku

Mockup trička zadarmo!

Aktuálne môžete na graphicburger nájsť ďalší mockup, s ktorým môžete prezentovať dizajny tričiek. Ide o fotorealisticky spracovanú šablónu, ktorú si…