Pri navrhovaní loga Pekného čísla bolo cieľom, aby bolo možné produktovú radu rozšíriť o ďalšie druhy pod jedným piktogramom π. Odlíšenie konkrétnych druhov malo byť docielené najmä farebným podkladom etikety. V kontraste k pôvodnému čiernobielemu dizajnu tak vznikol obal s farebným prechodom a znakom nula. Farebnosť je inšpirovaná farbami zrelého jačmeňa, piva a vody. Kombináciou týchto odtieňov vznikol pastelový gradient a do znaku 0 autori nastavili presné matematické násobenie farby, čím vznikol zaujímavý efekt prekrytia a v spojení s Matfyzom ďalší spojovací prvok.
Slušný číslo bez obsahu alkoholu odkazuje na “slušného” súrodenca pôvodného Pěknýho čísla, ktoré má 14°. Nové pivo sprevádza aj nový claim Čistá mysl má smysl ako odkaz na nadmerné pitie alkoholu. Okrem obalov vznikli v rámci propagácie novinky aj dizajny podpivníkov, označenie pre výčap a ďalšie tlačoviny.
Obe pivá sa podľa informácií rýchlo predávajú, čo autorov samozrejme veľmi teší.
Pôvodné Pěkný číslo
Základné info k Slušnému číslu:
Prvé spodne kvasené nealko, za studena chmelené, s použitím vinárskych kvasníc, s osviežujúcou chuťou a nádychom citrusu a tropického ovocia. Obsah alkoholu 0,5% obj.
Autormi obalov sú dizajnéri zo štúdia Autority.