Sagmeister & Walsh predstavili svoj pohľad na bublinky

Ako môže vyzerať chuť perlivého jablkového džúsu? Túto otázku si položili Sagmeister & Walsh. Odpoveď, ktorú našli je stvárnená v rebrandingovj kampani pre Appy Fizz.

Indická značka bublinkového nápoja po novom reprezentuje dynamická grafika plná kruhov a bodiek. Práve ony majú stvárňovať bublinky, ktoré jablkový drink obsahuje. Svojský vizuál založený na kruhoch má odlíšiť značku na trhu.

APPYFIZZ_2016_10_new SW_AF_Bowl_new AppyFizz_2016_06_new

Okrem vizuálov nasadených v printe a outdoore dopĺňa kampaň webstránka s gifkami či Instagram profil. V rámci kampane sa objavil aj TV spot s bollywoodskou hviezdou Priyankou Chopra, ktorá je zároveň ambassadorom značky.

https://www.youtube.com/watch?v=-cXhBp6jh9w

Pre newyorské dizajnérske štúdio to v tomto segmente nie je premiéra. V minulosti vytvorili kampaň pre Frooti – najväčšiu indickú značku mangového džúsu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mockupy pre logá na rôznych materiáloch

Logo nikdy nie je iba kúskom grafiky na bielom pozadí. Pri tvorbe vizuálnych identít je dobré myslieť na rôzne kontexty, situácie a materiály do ktorých a na ktoré sa tento prvok môže dostať. A pre lepšiu predstavu a zhmotnenie loga v prezentácii vám môžu poslúžiť tieto mockupy.