Koniec vychudnutým modelkám

Spodná bielizeň značky AERIE, čoskoro predstaví novú reklamnú kampaň, ktorej hlavnou hviezdou bude 19 ročná Barbie Ferreira. Obrazy použité v tejto kampani, nebudú digitálne upravované, čo je v módnom priemysle dosť neobvyklý krok.

No nie je to prvý krát, čo firma AERIE upustila od tradičných postupov. Pred niekoľkými rokmi spravili kampaň na spodné prádlo, kde hlavnými modelkami neboli klasické vychudnuté mladé dievčatá, ale ženy s normálnymi, alebo aj väčšími proporciami. Podľa magazínu The Cut, Ferreira pridáva do reklamy viac telesnej rozmanitosti. Čo si myslíte o tomto rozhodnutí, uviesť na trh skutočné dievča s jej skutočným telom?

Nové reklamy AERIE sú neretušované. Dievčatá, ktoré vidíte v reklamách sú také, ako naozaj vyzerajú v reálnom živote, čo je, žiaľ, prelomové. Tieto modelky majú na sebe jemný make-up, vyzerajú zdravo, ich pózy sú lichotivé, a osvetlenie je perfektné. Ale už to nie je o tom, že v Photoshope zoštíhlime stehná, či pás, alebo odstránime kožné záhyby. Žiadna fotka nie je upravovaná.

aerie-real-2-580x580

aerie-real-1

aerie-4

aerie-3

aerie-2

aerie-0

Ale tieto konkrétne dievčatá nepotrebujú retuše,” hovorí agentúra. ” Zhodli sme sa, že dievčatá majú veľmi blízko k tomu, aby boli bezchybné aj v reálnom živote. Ale vo svete, kde photoshop všetko upraví tak, že modelka má bezchybnú pleť, dokonalú postavu, neľudské proporcie, je pre nás toto krok správnym smerom “.

Firma AERIE odviedla dobrú prácu. Mohli by ich ostatné firmy nasledovať.

aerie-5

 

Zdroj: designtaxi.com, adweek.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Wilderer Gin

Nápoje s příchutí květin růží bývají často zaměřeny spíše na ženské demografické skupiny. Úkolem bylo přepracovat etiketu Wilderer Rose…
pokračovanie článku

Bratislava Design Week 2014

Termín: 22.- 28. september Miesto konania: Bratislava – Staré Mesto Hlavná centrála: Laurinská 14, dočasná intervencia v nevyužívanom 7. poschodovom objekte…
pokračovanie článku

Noc mobilných aplikácií

Máme nimi preplnené smartfóny, používame ich na všetko možné aj nemožné, dokázali zarobiť milióny a aj spropagovať produkty a značky.