Sagmeister & Walsh predstavili svoj pohľad na bublinky

Ako môže vyzerať chuť perlivého jablkového džúsu? Túto otázku si položili Sagmeister & Walsh. Odpoveď, ktorú našli je stvárnená v rebrandingovj kampani pre Appy Fizz.

Indická značka bublinkového nápoja po novom reprezentuje dynamická grafika plná kruhov a bodiek. Práve ony majú stvárňovať bublinky, ktoré jablkový drink obsahuje. Svojský vizuál založený na kruhoch má odlíšiť značku na trhu.

APPYFIZZ_2016_10_new SW_AF_Bowl_new AppyFizz_2016_06_new

Okrem vizuálov nasadených v printe a outdoore dopĺňa kampaň webstránka s gifkami či Instagram profil. V rámci kampane sa objavil aj TV spot s bollywoodskou hviezdou Priyankou Chopra, ktorá je zároveň ambassadorom značky.

https://www.youtube.com/watch?v=-cXhBp6jh9w

Pre newyorské dizajnérske štúdio to v tomto segmente nie je premiéra. V minulosti vytvorili kampaň pre Frooti – najväčšiu indickú značku mangového džúsu.

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Toormix v Praze a Ústí nad Labem

24. a 25. září 2013 pro­běhne pod­zimní pokra­čování před­náš­ko­vého cyklu de.sign. Do Prahy a do Ústí nad Labem při­je­dou zástupci španěl­ského stu­dia…
pokračovanie článku

Valentín

Mali ste dnes málo Valentína? Nech sa páči. Na záver dňa ešte jeden v podaní PANTONE.
pokračovanie článku

Beer by Netflix (studentský projekt)

Jedná se o univerzitní projekt, kdy zadáním bylo vybrat značku a navrhnout obal pro jedlý produkt, který by mohla značka…