Sagmeister & Walsh predstavili svoj pohľad na bublinky

Ako môže vyzerať chuť perlivého jablkového džúsu? Túto otázku si položili Sagmeister & Walsh. Odpoveď, ktorú našli je stvárnená v rebrandingovj kampani pre Appy Fizz.

Indická značka bublinkového nápoja po novom reprezentuje dynamická grafika plná kruhov a bodiek. Práve ony majú stvárňovať bublinky, ktoré jablkový drink obsahuje. Svojský vizuál založený na kruhoch má odlíšiť značku na trhu.

APPYFIZZ_2016_10_new SW_AF_Bowl_new AppyFizz_2016_06_new

Okrem vizuálov nasadených v printe a outdoore dopĺňa kampaň webstránka s gifkami či Instagram profil. V rámci kampane sa objavil aj TV spot s bollywoodskou hviezdou Priyankou Chopra, ktorá je zároveň ambassadorom značky.

https://www.youtube.com/watch?v=-cXhBp6jh9w

Pre newyorské dizajnérske štúdio to v tomto segmente nie je premiéra. V minulosti vytvorili kampaň pre Frooti – najväčšiu indickú značku mangového džúsu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Neformálny workshop kaligrafie 3.0

Aj v tomto mesiaci sa môžete učiť základy kaligrafie zrezaným pierkom (broadnib). Začiatočníci budú cvičiť základy, pokročilí sa možno…
pokračovanie článku

Záver z ponorky

Z reakcií na predchádzajúci článok Ponorka do iného sveta vyčnievala požiadavka môjho starého priateľa, ktorý sa nástojčivo dožadoval jednoznačného…
pokračovanie článku

Písma z neďaleka – Greta Text

Pekné písma nevznikajú iba v štúdiách ďaleko odtiaľto. Aj v tých tuzemských tvoria talentovaní dizajnéri, ktorých projekty sa od prvotného…
pokračovanie článku

Najkrajšia PET fľaša na svete je z Česka

Po nápaditý a zaujímavý dizajn netreba niekedy chodiť ďaleko. Na prestížnej svetovej súťaži World Beverage Innovation Awards nedávno ocenili…